Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

YouTube купува двугодишен индийски стартъп за електронна търговия

Със Simsim американската компания възнамерява да помогне на малкия бизнес да премине онлайн

YouTube купува двугодишен индийски стартъп за електронна търговия

Снимка: Simsim

YouTube придоби стартиращата компания за социална и електронна търговия Simsim, заяви американската платформа във вторник. Нито една от фирмите не разкри условията на сделката, но двама души, запознати с въпроса, твърдят пред TechCrunch, че индийският стартъп е бил оценен на над 70 млн. долара.

Двегодишната Simsim набра около 17 милиона долара преди съобщението и бе оценена на 50,1 милиона долара в последния си кръг за финансиране от Серия Б през 2020 година.

Стартъпът със седалище в Гургаон помага на малкия бизнес в Индия да премине към електронната търговия, като използва силата на видеото и създателите. Едноименното приложение действа като платформа за свързване на местния бизнес, влиятелни лица (инфлуенсъри) и клиенти. 

Още по темата

Според Рохан Малхотра от Good Capital, ранен инвеститор в Simsim, „микроинфлуенсърите са по-ефективни при изграждането на целева аудитория (растеж), създаване на забавни преживявания (задържане), изграждане на доверие (по-висока стойност) и персонализирани съобщения (преобразуване). Потребителските социални платформи (Facebook, YouTube, Instagram и др.) не могат, по думите му, по същество да осигуряват приходи чрез финансирани от реклама модели в Индия; това отключва възможността за по-дълбоко интегрирани трансакционни платформи. 

„Започнахме Simsim с мисията да помага на потребителите в цяла Индия да пазаруват онлайн с лекота, с помощта на малки продавачи и марки, които представят и продават своите продукти, използвайки силата на съдържанието от доверени влиятелни лица. Като част от екосистемата YouTube и Google допринасят за мисията на Simsim“, казаха в съвместно изявление съоснователите на Simsim Амит Багариа, Канал Шури и Саурабх Вашища.

Придобиването ще позволи на гиганта за видео стрийминг YouTube да помогне на малкия бизнес и търговците на дребно в Индия да достигнат до нови клиенти по още по-мощни начини, пише Гаутам Ананд, вицепрезидент на YouTube APAC, в публикация в блог.

Услугата за видео стрийминг, която достига до над 450 милиона активни потребители месечно в Индия, не планира да прави незабавни промени в Simsim, а стартъпът ще продължи да работи независимо „докато търсим начини да покажем предложенията на Simsim на зрителите на YouTube“, добави той.

Анонсът във вторник е последният ход на Google в Индия, където се ангажира да инвестира 10 милиарда долара през следващите няколко години. Интернет гигантът подкрепи също така и индийските стартиращи компании Glance и DailyHunt, които работят с приложения за кратки видеа.

„С помощта на тези над 2500 създатели на YouTube с над един милион абонати и успеха на YouTube Shorts, който стартирахме първо в Индия, ние се ангажираме да предоставим най-доброто от YouTube в Индия и да разширим общността на създателите, като улесним още повече новото поколение създатели на мобилни устройства“, добави Гаутам Ананд.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Може да получиш биткойни, ако ползваш Twitter