Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Amazon работи по технология за разпознаване на човешките емоции

Компанията подготвя ново носимо устройство със специален софтуер, сочат документи, разгледани от Bloomberg

Amazon работи по технология за разпознаване на човешките емоции

Снимка: Архив Ройтерс

Американският интернет гигант Amazon.com разработва гласово активирани носими устройства, които могат да разпознават човешки емоции, пише Bloomberg.

Джаджата, която се носи на китката, е описвана като продукт, свързан със здравето, сочат вътрешни документи, разгледани от медията.

Проектът е съвместен с Lab126, група за разработка на хардуер, която стои зад телефоните на Amazon - Fire, както и зад умните колонки Echo. В портфолиото влиза и гласовият асистент Alexa.

Новото устройство, което е разработено, така че да работи с мобилно приложение, разполага с микрофони, свързани със софтуер, разчитащ емоционалното състояние по гласа на потребителя. Това сочат документите, както и източник, запознат с програмата.

Евентуално технологията може да е в състояние да консултира потребителя как да си взаимодейства по-ефективно с другите, показват документите. Не е ясно докъде е стигнал проектът и дали някога ще го видим на комерсиално устройство.

Още по темата

Amazon дава големи възможности на екипите си да експериментират с продукти, някои от които така и не стигат до пазара. Проектът, който носи кодовото име Dylan, е в процес на разработка, твърди източникът, който е пожелал да остане анонимен, защото няма да право да коментира публично темата. По думите му в ход е тест на бета версия на услугата, макар че не е ясно дали в случая е включен и хардуерен прототип, софтуер за засичане на емоциите или и двете.

Amazon е отказала да коментира въпроса.

Тази технология може да помогне на компанията да получи повече информация за потенциални здравни продукти или да ги използва за по-добро таргетиране на реклами или продуктови препоръки.

Концепцията вероятно ще налее масло в огъня около дебатите за личните данни, събирани от технологичните гиганти, които вече събират огромни обеми от информация за потребителите си.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
5
 
1
преди 3 седмици
Технологичните компании се отказаха да правят умни роботи и решиха да управляват хора? Ами това се очакваше. Роботите нямат пари за харчене.

Още от Софтуер
Huawei е подала документи за защита на търговската марка "Hongmeng"