IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Amazon работи по технология за разпознаване на човешките емоции

Компанията подготвя ново носимо устройство със специален софтуер, сочат документи, разгледани от Bloomberg

20:20 | 23.05.19 г. 1
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Американският интернет гигант Amazon.com разработва гласово активирани носими устройства, които могат да разпознават човешки емоции, пише Bloomberg.

Джаджата, която се носи на китката, е описвана като продукт, свързан със здравето, сочат вътрешни документи, разгледани от медията.

Проектът е съвместен с Lab126, група за разработка на хардуер, която стои зад телефоните на Amazon - Fire, както и зад умните колонки Echo. В портфолиото влиза и гласовият асистент Alexa.

Новото устройство, което е разработено, така че да работи с мобилно приложение, разполага с микрофони, свързани със софтуер, разчитащ емоционалното състояние по гласа на потребителя. Това сочат документите, както и източник, запознат с програмата.

Евентуално технологията може да е в състояние да консултира потребителя как да си взаимодейства по-ефективно с другите, показват документите. Не е ясно докъде е стигнал проектът и дали някога ще го видим на комерсиално устройство.

Amazon дава големи възможности на екипите си да експериментират с продукти, някои от които така и не стигат до пазара. Проектът, който носи кодовото име Dylan, е в процес на разработка, твърди източникът, който е пожелал да остане анонимен, защото няма да право да коментира публично темата. По думите му в ход е тест на бета версия на услугата, макар че не е ясно дали в случая е включен и хардуерен прототип, софтуер за засичане на емоциите или и двете.

Amazon е отказала да коментира въпроса.

Тази технология може да помогне на компанията да получи повече информация за потенциални здравни продукти или да ги използва за по-добро таргетиране на реклами или продуктови препоръки.

Концепцията вероятно ще налее масло в огъня около дебатите за личните данни, събирани от технологичните гиганти, които вече събират огромни обеми от информация за потребителите си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:39 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

1
rate up comment 5 rate down comment 0
Sakamano
преди 4 години
Технологичните компании се отказаха да правят умни роботи и решиха да управляват хора? Ами това се очакваше. Роботите нямат пари за харчене.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още