Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Гласови асистенти ще помагат за продажбите на Wal-Mart

Търговският гигант търси начини да се конкурира по-успешно с Amazon

Гласови асистенти ще помагат за продажбите на Wal-Mart

Снимка: Архив Ройтерс

Американската търговска верига Wal-Mart Stores обединява усилия с Google, за да навлезе на пазара на пазаруване през гласови асистенти, който в момента е доминиран от Amazon.com. По този начин компанията добавя още един фронт в битката си с онлайн гиганта, предава Ройтерс.

Google, която е разработчик на мобилната операционна система Android, използвана в повечето смартфони в света, ще предложи стотици хиляди продукти от Wal-Mart в своята гласово контролирана платформа Google Assistant от края на септември, обяви директорът по електронната търговия на Walmart Марк Лор.

Лор, който се присъедини към най-големия търговец на дребно в света, след като той купи неговата компания за електронна търговия Jet.com, заяви, че Wal-Mart може да предлага по-широка селекция от всеки друг търговец в платформата.

Още по темата

Amazon, чийто гласово контролиран асистент Alexa позволява на потребителите да пазаруват, държи лъвския пай от индустрията на гласово контролирани устройства. Нейните джаджи Echo държат 72,2% от пазара за 2016 г., което е доста пред Google Home с нейните 22% според eMarketer.

Освен това Amazon доминира над Wal-Mart и други физически магазини в онлайн продажбите.

Wal-Mart започна да действа по-агресивно, предлагайки намаления на потребителите, които пазаруват онлайн и взимат стоките си от магазина. Освен това предложи безплатни доставки в рамките на два дни за поръчки за 35 долара и повече. Последният ход дори принуди Amazon, която рядко се влияе от конкуренцията, да намали прага си за безплатна доставка.

Лор твърди, че Wal-Mart интегрира и инструмент за бързо поръчване в услугата на Google за доставка на същия ден.

Потребителите може би ще имат възможност да използват гласово пазаруване, за да взимат намалени стоки или да купуват свежи продукти из цялата страна, допълва той.

Но въпреки че гласово контролираните колонки на Amazon и Google набират популярност, хората все още ги използват предимно за основни задачи като телефонни обаждания и слушане на музика. За да насърчи гласовото пазаруване, Amazon започна да предлага оферти само за Alexa.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Salesforce планира да открие още 12 хил. работни места през 2021 г.