Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Към политиките за поверителност на кои приложения сме най-подозрителни?

Ново проучване показва и по колко време отделят потребителите за четене на правилата за ползване на конкретните онлайн платформи

Към политиките за поверителност на кои приложения сме най-подозрителни?

Снимка: Brent Lewin/Bloomberg

WhatsApp е онлайн приложението, за което хората са най-любопитни относно правните условия и политиките за ползване от потребителите, със средно 29 640 глобални онлайн търсения на месец на въпросните условия, сочи проучване на Reboot Online Marketing.

На втора позиция се нарежда Discord със средно 15 750 онлайн търсения по света от страна на онези, които искат да открият и разберат правните условия и политики на дигиталната платформа.

Приложението за споделяне на снимки и видео Instagram е трета в списъка. Средният месечен брой онлайн търсения по света на нейните условия е 13 400.

Компанията майка на Instagram – Facebook (9600), и YouTube на Google (9300) са сред останалите приложения, при които има по над 9000 търсения на условията за ползване всеки месец. Услугите се класират съответно на четвърто и пето място в класацията.

На дъното на топ 10 остава Amazon. Гигантът в онлайн търговията привлича средно 1500 онлайн търсения месечно, свързани с нейните правни условия и потребителски политики.

Таблица: Reboot Online Marketing 

Освен, че е идентифицирала кои са десетте най-любопитни приложения, що се отнася до правните условия, Reboot Online Marketing се е постарала да разбере и колко време отнема прочитането на съответните „условия на услугата“, както и на „политиката за поверителност“ на всяка една от платформите в десетката.

Проучването показва, че най-дълго време е нужно за правилата на услугата Shopify – около 76,7 минути. Най-бързо се четат условията за ползване на Instagram – за 25,7 минути, сочат още данните.

Що се отнася до политиките за поверителност, най-дълго време е нужно за тези на PayPal – 53,3 минути. Най-бързо това е случва при Shopify – 12,4 минути.

Когато се комбинира четенето на правилата и условията за поверителност, начело за става PayPal, при която са нужни 92 минути, за да може потребителят да се запознае изцяло.

Shopify (89,1 минути), Amazon (82,7 минути), WhatsApp (81,4 минути) и Twitter (81,1 минути) са сред другите приложения, при които потребителите трябва да отделят по над 80 минути, за да прочетат всички условия и политики.

Таблица: Reboot Online Marketing 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Apple иска iPhone да разпознава кога потребителите страдат от депресия