IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Microsoft засилва позициите си в ритейла с ново партньорство в Китай

Компанията ще си сътрудничи с китайската фирма Hanshow

19:05 | 21.05.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;David Paul Morris/ Bloomberg</em></p>

Снимка: David Paul Morris/ Bloomberg

Китайското звено на Microsoft обяви, че е сключило стратегическо партньорство с технологичната ритейл компания Hanshow от Китай. Двете ще си сътрудничат в базирания в облака софтуер за оператори на магазини по целия свят, пише CNBC.

Сделката бележи стъпка напред в новите усилия на Microsoft в търговията на дребно, която беше принудена да ускори дигитализацията си.

Търговията на дребно е сред индустриите, които преживяха едни от най-големите промени през последните години, заяви стратегическият директор на Microsoft в Китай Джо Бао по време на церемония в офиса на софтуерната компания в Пекин.

Партньорството не засяга само китайския пазар, а цели да насочи китайски технологии в чужбина, твърди Бао. По думите му споразумението е сключено след пет години, в които Microsoft е работила с Hanshow.

Американската софтуерна компания навлезе в Китай през 1992 г., където е разположен най-големият ѝ развоен център в чужбина. Стратегическото партньорство се случва в момент, в който американските и китайските компании оперират в една все по-обтегната политическа обстановка. Пекин и Вашингтон продължават да спорят по въпроси, свързани с търговията и технологиите.

В момента основните клиенти на Hanshow са супермаркети в Китай и Европа.

Компанията твърди, че нейните продукти включват етикети за рафтове за електронни магазини, които могат да отразяват цените в реално време, и система, която помага на работниците да съкратят времето, необходимо за опаковане на продукцията за доставка. Hanshow продава и облачна платформа, която помага и в други задачи на търговците на дребно.

Партньорството ще включва и съвместна работа по свързани технологии и интернет на нещата.

Като част от сделката Hanshow ще използва софтуер от Office 365 на Microsoft като Word и Dynamics 365, базирана в облака система за управление на отношенията с клиенти, коментира Гао Бо, главен архитект в Hanshow. По думите му компаниите могат да споделят глобалната си клиентска мрежа.

Основаната в Пекин преди десетилетие Hanshow има офиси в Германия, Франция, Нидерландия, Дания и Австралия, показва уебсайтът ѝ.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:33 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още