Нарастващият брой леки автомобили в България е все по-видим по засилващия се трафик в големите градове на страната. Статистиката също го потвърждава – от 2,7 милиона през 2011-та година до 3,5 милиона през 2019-та година. Въпреки това, таксиметровите превози продължават да бъдат все така популярни сред българите. Причината е, че те идват с редица предимства – лесен достъп, бърз превоз, поносима цена и липса на проблемите, свързани с използването на личен автомобил като недостиг на паркоместа, заплащане на такси от тип „Синя зона“ и други.
И все пак, таксиметровите услуги също претърпяват своята трансформация. Автоматизирането им с мобилни приложения за повикване и интегрирано плащане, както и навлизането на споделените превози определено повишиха очакванията от таксиметровата индустрия в посока повече удобство и иновации. А приемането на картови плащания със сигурност е едно от тях.
Неприятно е да попаднеш в задръстване и да се окаже, че не разполагаш с достатъчно пари в брой, за да платиш на таксиметровия шофьор.
За щастие решението на този проблем е вече в действие, тук и сега.
Благодарение на бурното развитие на платежните услуги в последните години, българската финтех компания myPOS (МАЙПОС) успешно модернизира таксиметровия бранш като оборудва автомобилите с ПОС терминали за приемане на картови плащания. С над 5 години опит в платежните услуги и повече от 80 000 клиента в 30 европейски държави, myPOS вече успешно популяризира разплащанията с карта и в България. Компанията предлага всичко необходимо на клиентите си да започнат да приемат картови плащания – ПОС терминали с различна функционалност на достъпни цени, безплатна индивидуална сметка, по която СРЕДСТВАТА ОТ ПРИЕТИТЕ ПЛАЩАНИЯ ПОСТЪПВАТ НЕЗАБАВНО (за разлика от ПОС терминал услугата, предоставяна от традиционните банки), безплатна бизнес дебитна карта Mastercard, с която клиентите на myPOS имат веднага достъп до парите си, ниски такси за всяка трансакция и не на последно място – всичко това без месечни и годишни такси за обслужване.
Допълнителните функционалности на myPOS терминалите, като Приемане на бакшиш и режим Мултиоператор, правят myPOS отлично решение за таксиметровия бранш в България. С първата използването на ПОС терминал не спира шофьорите продължават да получават бакшиш за добро обслужване, а с втората – един терминал може да се използва от различни шофьори и те да получават индивидуални отчети за направени обороти и получени бакшиши.
През последните години myPOS създаде партньорства с няколко големи таксиметрови компании в страната – Yellow Taxi – София, Taxi 1 – Пловдив и Hippo Taxi – Варна.
В тази посока бяха реализирани и няколко кампании, насочени към клиентите на жълтите коли, даващи възможност на клиентите не само да платят бързо и лесно с карта, но и да спечелят награди. Резултатите от кампаниите са повече от окуражителни – таксиметровите фирми се радват на все повече клиенти, които са не само доволни да платят с карта, но вече и изискват наличието на тази услуга. Пресен пример е текущата кампания на myPOS и Hippo Taxi във Варна, в която клиентите могат да спечелят гифт карти и ваучери за безплатно пътуване, когато избират да плащат с карта.
Тенденцията е ясна – картовите плащания ще се настаняват все по-стабилно и в таксиметровия бизнес. Така че следващият път, когато ползвате такси, попитайте дали може да платите с карта и се насладете на удобството и свободата, която безкешовите плащания дават.


Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
Специализирана акция в Бобов дол доведе до изземането на осем кг марихуана
Защо Швеция предлага безплатен престой в тиха горска хижа?
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват