IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пикачу най-сетне стъпва в Китай

Niantic пуска играта "Pokemon Go" на китайския пазар, след като намери ключов партньор за този ход

16:31 | 02.01.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

“Pokemon Go” най-сетне ще дебютира в Китай, след като нейният разработчик Niantic сключи партньорство с местната компания за игри NetEase, пише Financial Times.

Kомпанията твърди, че пускането на играта, както и на още една за Хари Потър, на най-големия мобилен пазар в света ще помогне на Niantix да се върне към растежа, след като приходите ѝ спаднаха през 2017 г., в сравнение с феноменалния дебют на подкрепената от Nintendo игра година по-рано.

“През 2016 г. постигнахме успех с пускането и последвалия ефект от пускането [на „Pokemon Go”], коментира Джон Ханке, главен изпълнителен директор на Niantic. “Приходите [през 2017 г.] не бяха толкова високи, колкото през 2016 г., но бяха доста силни“.

Популярността на „Pokemon Go” нарасна значително през лятото на 2016 г., когато стотици милиони хора по цял свят свалиха приложението. Но много от тях спряха да играят до края на годината, оставяйки по-малка, но „стабилна“ общност от играчи на „Pokemon Go”, която се радваше на новите ъпдейти и функции през 2017 г.

Niantic подхрани това пътешествие с новия си кръг за финансиране на стойност 200 млн. долара, идващи от инвеститори, включително NetEase. Последната се явява важен партньор, от какъвто американската компания се нуждаеше, за да отговори на китайските интернет регулации.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:22 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още