Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Pokemon Company прави игра, която ще се променя спрямо съня ви

Приложение ще следи съня на потребителите, а след това ще насочва игра в различни посоки спрямо него

Pokemon Company прави игра, която ще се променя спрямо съня ви

Снимка: Архив Ройтерс

Японската Pokemon Company обяви, че разработва “Pokemon Sleep” - мобилно приложение, което следи съня на играчите и използва данните в геймплей. Датата на премиерата на новата услуга ще е през следващата година, предава Ройтерс.

“Искаме да превърнем съня в развлечение”, коментира Цунеказу Ишихара, главен изпълнителен директор на Pokemon Company, която помага за управлението на франчайза Pokemon. Новините той обяви по време на събитие в Токио.

На същото място базираната в Киото Nintento заяви, че разработва наследник на устройството Pokemon Go Plus, който ще се ползва за следене на съня. Досега то служеше за събирането на покемони без да е необходимо да вадите смартфона от джоба си.

Мобилната игра с добавена реалност Pokemon Go, разработена от базираната в Сан Франциско Niantic, стана световен феномен след старта си през 2016 г., а играчите започнаха да търсят покемони буквално навсякъде.

Pokemon Company беше създадена с инвестиция от гейминг компаниите Nintendo, Game Freak и Creatures. Насочвайки се към продукти, включващи видео игри, филми и играчки, Pokemon стана кандидат за изграждането на поп културна империя от ранга на създадената от Disney.

Първите две игри Pokemon бяха пуснати на конзолата Nintendo Game Boy през 1996 г. От този момент до днес серията игри е продала над 340 млн. бройки игри по света.

Още по темата

Pokemon Sleep ще използва данни, като това колко дълго е спал потребителят и кога се е събудил, за да променя геймплея, макар че Pokemon Company не разрива повече подробности как точно ще се случва това.

Новото начинание може да направи Pokemon привлекателна и за хора отвъд традиционната аудитория на запалени геймъри и да помогне за навлизане в разрастващия се пазар на услуги за следене на здравето.

Nintendo се опитва да привлече повече фенове на Pokemon Go към хибридната си конзола Switch с две игри “Pokemon Let’s Go”, които продадоха над 10 млн. копия до края на март. Предстоят премиерите на още две Pokemon заглавия за устройството в края на тази година.

Глобалният успех на Pokemon беше отразен и в постиженията на филма “Pokemon: Детектив Пикачу”, който генерира над 120 млн. долара приходи в боксофиса в Северна Америка.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Salesforce планира да открие още 12 хил. работни места през 2021 г.