Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

След скъпата сделка Salesforce иска да свързва компании през Slack

Придобиването получи зелена светлина от регулаторите

След скъпата сделка Salesforce иска да свързва компании през Slack

Снимка: Tiffany Hagler-Geard/Bloomberg

Разработчикът на бизнес софтуер Salesforce.com финализира придобиването на Slack Technologies за 27,7 млрд. долара. С това Salesforce прави голям залог, че приложението за работа на Slack ще стане популярно за съвместни проекти вътре в компании и между различни корпорации, предава Ройтерс.

Американските антитръстови регулатори дадоха зелена светлина на сделката тази седмица, позволявайки създаването на един по-сериозен конкурент на Microsoft. Продуктът Teams на Microsoft се конкурира със Slack за пазарна доминация.

Партньорите в рамките на придобиването се надяват, че сделката ще засили усилията за свързване на техните клиенти, така че да се улеснят обичайните бизнес споразумения, заявиха в интервю президентът на Salesforce Брей Тейлър и главният изпълнителен директор на Slack Стюарт Бътърфийлд.

Още по темата

Освен това те искат да намалят сложността на използването на стотици различни базирани в облака приложения, които се ползват за работа, допълват те.

Така например може да се създаде „канал“ в Slack, който да замени имейлите, телефонните обаждания и видео конференциите, които търговският екип провежда във връзка със сделка с друг екип от външна компания. Хиляди приложения работят със Slack, така че документите от платформи на трети страни като Google Drive могат да бъдат включени в канал с услуги като DocuSign, твърди Taylor.

Въпреки че анализатори смятат Teams за най-големия конкурент на Slack, Бътърфийлд твърди, че Slack ще продължи да се интегрира с приложението на Microsoft в съответствие с целта си да улесни служителите да вършат задачите си.

„Това, което искат клиентите, е оперативна съвместимост. Те не искат да правят трудни избори“, посочва Бътърфийлд. „Ще се интегрираме с всички – разбира се с Microsoft и Salesforce, но също и със ServiceNow и Workday, и повече или по-малко с всеки, за когото се сещате“, допълва той.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Xiaomi: Устройствата ни не цензурират потребителите