IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Социалните медии “нахлуват” в ERP

Много приложения вече са интегрирани със социалните мрежи

14:48 | 12.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Източник: Pixabay.com</p>

Източник: Pixabay.com

Използването на социални медии предлага значителни предимства, тъй като данните, които тези сайтове предлагат, дават възможност на бизнеса да подобри и развие своите операции, коментират от софтуерната компания Soft One. Какви обаче са начините, по които социалните медии засягат ERP решенията?

Не е новина, че типичните ERP системи интегрират всички аспекти на бизнеса, от планирането и развитието на продуктите до продажбите и маркетинга. От друга страна, има много вече интегрирани приложения (като например HR и CRM), които вече са свързани - дори косвено - със социалните медии. Как? Обмислете колко често срещано е отдела за човешките ресурси да използва LinkedIn, за да търси потенциални кандидати, или за отдела по продажбите да използва Facebook, за да достигне до потенциални клиенти.

В крайна сметка това е положителна тенденция, така че е напълно разумно ERP решения да продължат да обогатяват своя “арсенал” с помощ от социалните мрежи. 84% от специалистите по маркетинг смятат, че социалните медии са изключително важни за бизнеса им и макар че кампаниите за социални медии вероятно не са част от ERP решенията, те се превръщат все повече във взаимно допълване.

Основната причина за интеграцията на социалните медии е бизнес ползите, които те предлагат. Те включват събиране на информация за потенциални и съществуващи клиенти като физически лица; събиране на данни от социални мрежи и импортиране в записите на фирмата; проучване на дейността на други фирми; подобряване на комуникацията в рамките на бизнеса и подобряване на връзките с клиентите; събиране  наценна информация за клиентите и отзиви за продуктите и бизнеса.
 
Несъмнено успехът на социалните медии не може да бъде пренебрегнат, тъй като проучванията показват, че процентът на успех за преобразуване на потенциални в настоящи клиенти е 100% по-висок, отколкото при традиционния маркетинг.

Заключенията са очевидни - в продължение на много години социалните медии, във всичките им форми, се оказаха изключително влиятелни в ERP решенията. Имейлите, съобщенията и дискусионните форуми отдавна са неразделна част от цялата екосистема на ERP. Следователно, разумно е, че някои от най-популярните социални медийни приложения като Twitter и Pinterest се използват широко в ERP. И така, какъв е ключът към използването на тази тенденция в полза на бизнеса?

Отговорът е в успешната интеграция на сложни и строго структурирани решения, като например ERP, с по-леките и по-слабо структурирани социални медийни приложения. Що се отнася до това как това ще бъде постигнато, отговорът е чрез предаване на правилната култура и стратегия на служителите. Това ще им даде достъп до ценна информация, което ще доведе до по-добро генериране на потенциални клиенти и още повече продажби.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:22 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още