Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

"Super Smash Bros." се оказа ключът към новите успехи на Nintendo

Играта успя да насърчи продажбите на конзолата Switch

"Super Smash Bros." се оказа ключът към новите успехи на Nintendo

Снимка: Архив Ройтерс

Коледният сезон изглежда все по-весел за Nintendo след тежкото лято благодарение на добрите продажби на новата игра „Super Smash Bros.” и ранните сигнали, че конзолата Switch се справя добре, пише Wall Street Journal.

"Super Smash Bros. Ultimate” за Switch е продала 1,2 млн. бройки в рамките на първите си три дни на пазара – след представянето си на 7 декември в Япония, където базираната в Киото компания генерира 21% от приходите си от видео игри, твърди компанията за пазарни проучвания Gzbrain. В САЩ, най-големия пазар на Nintendo, Amazon.com обяви, че това е най-продаваният продукт за годината до този момент в категорията на стоките, свързани с видео игри.

Заглавието, което залага известни герои от франчайзи на Nintendo и не само, които се състезават помежду си, беше първото за системата Nintendo 64 и отдавна е сред най-добре продаваните.

Още по темата

Gzbrain твърди, че популярността на играта насърчава и продажбите на струващата 299 долара конзола Switch в Япония. Тя е продала 278 313 бройки в седмицата до 9 декември спрямо 107 450 бройки седмица по-рано.

Nintendo отказва да предостави данни за продажбите, но говорител на компанията коментира, че „Super Smash Bros. Ultimate” се радва на добър старт. Информацията за представянето на компанията по празниците ще бъде обявена в рамките на отчета за периода октомври-декември през следващия месец.

Благодарение на „Super Smash Bros.” и „Pokemon”, които излязоха през ноември, анализаторите очакват Nintendo да продаде между 18 и 19 млн. бройки Switch през текущата фискална година, която завършва през март. Това обаче ще се окаже под целта на Nintendo за 20 млн., но все пак ще задържи представянето на конзолата, която беше пусната в продажба през март 2017 г., в крак с това на Wii и PlayStation 4 в рамките на първите им две години на пазара.

Повече новини за технологии можете да научите от видеото на Bloomberg TV Bulgaria

гледано: 2149   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
IT експерт: Мащабът на Facebook е основният проблем на Г-7 относно Libra