IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Tencent налага ограничения за деца на една от игрите си

Родители и учители се оплакват, че играта е наистина пристрастяваща

13:54 | 03.07.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Tencent Holdings, най-голямата китайска компания за игри и социални мрежи по приходи, заяви, че ще ограничи времето за игра на някои по-млади потребители на „Honour of Kings” от вторник. Причината за това са твърденията, че някои деца се пристрастяват към популярната мобилна игра, предава Ройтерс.

Родители и учители се оплакват, че децата стават пристрастени към онлайн играта, включваща битки. Според компанията тя има повече от 200 млн. потребители, което я прави най-популярната игра от този тип в света.

Потребителите под 12-годишна възраст ще бъдат ограничени да играят само по 1 час на ден, докато тези между 12 и 18-годишна възраст ще могат да играят по два часа дневно, посочват от Tencent.

Освен това фирмата планира да забрани на потребителите под 12 години да влизат в играта след 21 ч., като ще наложи и бъдещи рестрикции за това колко пари могат да харчат децата в играта, допълни компанията.

„Няма правила за ограничаване пристрастяването към онлайн игри в Китай, но ние решихме да сме първите, които да се опитат да разсеят притесненията на родителите, като ограничат времето за игра и принудят децата да излязат от играта“, обяви Tencent в своя официален акаунт в WeChat.

Tencent, която разполага с портфолио от над 200 игри, също така ще подобри родителския контрол в платформата – опция, пусната по-рано тази година. Тя позволява на родителите да следят активностите на своите деца в акаунта им в играта. Предвидено е и въвеждането на изискване за регистриране с реалното име на потребителя, като това ще важи за абсолютно всички.

Фантастичната ролева игра, базирана на исторически китайски герои, генерира 5,5 млрд. юана (810,47 млн. долара) приходи през първото тримесечие. Приходите от мобилни игри в Китай са нараснали с 4,5 млрд. юана до 27,5 млрд. юана през периода. Това е най-големият им растеж от две години.

Tencent, която отказва да разкрива подробности относно приходите си от игри, е изкарала 12,9 млрд. юана от мобилни игри през първото тримесечие, сочи нейният финансов отчет.

Китай е най-големият пазар на игри по приходи в света и се очаква на него да се паднат 25% от световните продажби на игри за 2017 г., сочи компанията за проучвания NewZoo. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:03 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Софтуер виж още

Коментари

Финанси виж още