Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Специални предложения

Златният медал е сребърен

Как една независима медийна агенция може да застане на водеща позиция в България?

Златният медал е сребърен

Argent е лидер в динамичния медиен пазар в страната и на 6-и декември празнува 26-та годишнина от създаването си. Позицията на компанията се потвърждава за втора поредна година и от класацията в индустрията, публикувана от утвърдена българска медия.

Какво стои зад отличните резултати, които най-голямата ни медийна агенция постига през всички тези години и особено през последните две, белязани от резки промени, спадове и непредвидими трудности?

"Зад успеха ни стои нашата устойчивост, усилията и знанията на екипа, който вече 26 години налага Argent като безспорен лидер в предлагането на адекватни решения, свързани с медийни стратегии, планиране и купуване. А доверието и подкрепата на нашите клиенти са най-точната оценка за работата ни и ни поставят там, където сме днес", споделят Владимир Денев и съпругата му Йоана Даракова-Денева, основатели и съуправители на компанията.

"Началото беше поставено през 1995 година и тогава в агенцията бяхме общо четирима. Днес нашият екип вече наброява над 40 човека, работят експерти със средно над 15-годишен опит в медийния бизнес, акуратни, търпеливи, знаещи много, но и винаги ентусиазирани и отворени към новото знание“, допълват те.

„През годините сме работили с клиенти от всички ключови браншове, което ни дава стратегически поглед върху икономиката на страната и ни помага да създаваме най-ефективните медийни стратегии чрез индивидуален подход, вместо да налучкваме на случаен принцип вярната посока, нещо особено актуално в последните 2 години, откакто пандемията подложи на изпитание икономиките по цял свят“, посочва г-жа Денева.

Какво е здравословното състояние на брандовете?

Оказва се, че пандемията разболя не само хората, но и немалка част от брандовете и бизнесите и точната картина на състоянието е от решаващо значение за успеха на рекламните им кампании. AB Brand Tracking, съвместна разработка на Argent и Blue Point, дава информация в детайли нивото на познаваемост на даден бранд, доколко рекламната му комуникация е успешна и ефективна и докъде е стигнала конкуренцията.  

 „Един от положителните фактори за нашия успех напоследък е разработването на собствени инструменти, уникални за пазара. AB Brand Tracking, например, анализира данни за здравето на дадена марка и на базата на анализа посочва кои са най-правилните стратегически решения за нейната комуникация. А участието ни като акционер и един от основателите на най-голямата в света независима международна мрежа от медийни агенции Local Planet ни дава уникален достъп до водещи професионални практики, инструменти и know how, до информация  за най-новите тенденции в света на маркетинга и комуникациите, което на свой ред ни помага изключително много за разумното и ефективно управление на рекламни бюджети. Балансът между логика и емоция, между аналитичност и креативност, който търсим постоянно, развива уменията ни както на лично, така и на екипно ниво и в крайна сметка се възнаграждава. В случая на Argent златният медал е сребърен", обобщава с усмивка г-н Владимир Денев.

Повече за комуникационна агенция Аргент и нейното портфолио от услуги, инструменти и клиенти можете да научите тук: https://argent-bg.com

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Специални предложения

Последни новини

Коментари ()


Още от