IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Bulgari се фокусира върху местните си клиенти на отделните пазари

Сривът на туристическата индустрия накара компанията да промени подхода си

22:34 | 21.10.20 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Giulia Marchi/Bloomberg</em></p>

Снимка: Giulia Marchi/Bloomberg

Bulgari засилва фокуса си върху продажбите на местните жители в страните, в които оперира, особено в Китай, след като пандемията помете туристическата индустрия, обяви главният изпълнителен директор Жан-Кристоф Бабен, цитиран от Bloomberg.

Компанията за луксозни стоки, която е собственост на гиганта LVMH, записва едноцифрен ръст на приходите от продажби на западните пазари и двуцифрен растеж в азиатските страни, допълва Бабен в интервю, дадено в Рим преди пускането на лимитирана серия часовници Aluminium Tricolore в полза на детските болници в Италия. Освен Китай, страни като Южна Корея и Русия също се представят добре, посочва още той.

“В последните няколко месеца онлайн пазаруването нараства трицифрено“, въпреки че туризмът се срина в същата степен, обяснява изпълнителният директор. „Можем да очакваме туризмът да остане слаб в предстоящите тримесечия, ето защо нашият фокус върху местните клиенти ще се засили“.

Китай води по възстановяване на продажбите на луксозни стоки, след като до голяма степен се справи с Covid-19. С ограничаването на международните пътувания богатите китайски потребители се насочват към пазаруване у дома. Bulgari ще отвори още пет нови магазина в Китай през 2021 г.

Бабен твърди, че е уверен, че Bulgari може да възстанови повечето загубени заради Covid-19 продажби в рамките на две години.

„През следващата година няма да видим връщане до нивата от 2019 г., просто защото ще е трудно да се възстанови 100-процентната загуба в туризма“, твърди той. „Луксозните стоки са силно зависими от пътуванията и импусливните покупки“.

Bulgari се придържа към средносрочен до дългосрочен план за разширяване на линията от луксозни хотели, допълва изпълнителният директор. Компанията ще отвори един магазин в Париж през следващата година, един в Рим до няколко години, както и първия си хотел в САЩ между 2023 и 2025 г. Целта е да достигне 15-20 хотела до 2030 г.

„Covid ще направи лукса още по-желан“, твърди Бабен. „Когато кризата отмине, хората ще искат да се радват на живота повече от всякога“.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 01:57 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още