Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Bulgari се фокусира върху местните си клиенти на отделните пазари

Сривът на туристическата индустрия накара компанията да промени подхода си

Bulgari се фокусира върху местните си клиенти на отделните пазари

Снимка: Giulia Marchi/Bloomberg

Bulgari засилва фокуса си върху продажбите на местните жители в страните, в които оперира, особено в Китай, след като пандемията помете туристическата индустрия, обяви главният изпълнителен директор Жан-Кристоф Бабен, цитиран от Bloomberg.

Компанията за луксозни стоки, която е собственост на гиганта LVMH, записва едноцифрен ръст на приходите от продажби на западните пазари и двуцифрен растеж в азиатските страни, допълва Бабен в интервю, дадено в Рим преди пускането на лимитирана серия часовници Aluminium Tricolore в полза на детските болници в Италия. Освен Китай, страни като Южна Корея и Русия също се представят добре, посочва още той.

“В последните няколко месеца онлайн пазаруването нараства трицифрено“, въпреки че туризмът се срина в същата степен, обяснява изпълнителният директор. „Можем да очакваме туризмът да остане слаб в предстоящите тримесечия, ето защо нашият фокус върху местните клиенти ще се засили“.

Още по темата

Китай води по възстановяване на продажбите на луксозни стоки, след като до голяма степен се справи с Covid-19. С ограничаването на международните пътувания богатите китайски потребители се насочват към пазаруване у дома. Bulgari ще отвори още пет нови магазина в Китай през 2021 г.

Бабен твърди, че е уверен, че Bulgari може да възстанови повечето загубени заради Covid-19 продажби в рамките на две години.

„През следващата година няма да видим връщане до нивата от 2019 г., просто защото ще е трудно да се възстанови 100-процентната загуба в туризма“, твърди той. „Луксозните стоки са силно зависими от пътуванията и импусливните покупки“.

Bulgari се придържа към средносрочен до дългосрочен план за разширяване на линията от луксозни хотели, допълва изпълнителният директор. Компанията ще отвори един магазин в Париж през следващата година, един в Рим до няколко години, както и първия си хотел в САЩ между 2023 и 2025 г. Целта е да достигне 15-20 хотела до 2030 г.

„Covid ще направи лукса още по-желан“, твърди Бабен. „Когато кризата отмине, хората ще искат да се радват на живота повече от всякога“.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Tiffany навлиза смело в празничното тримесечие