IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Burberry е все по-голям оптимист за бъдещето благодарение на новата си стратегия

Компанията продължава да се съобразява с мерките срещу Covid-19, а това държи 15% от магазините ѝ затворени

13:42 | 20.01.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Simon Dawson/Bloomberg</em></p>

Снимка: Simon Dawson/Bloomberg

Решението на Burberry да премахне намаленията показва напредък, след като брандът има за цел да подобри имиджа на своите продукти в очите на потребителите на луксозни стоки, пише Bloomberg.

Акциите на Burberry Group, листнати на борсата в Лондон, повишиха стойността си с 5,9% - най-големият ръст от два месеца. За последните 12 месеца обаче стойността на книжата се сви с 20%.

„Нашата комуникация и колекциите ни се приемат добре от новите, млади клиенти“, коментира главният финансов директор на Burberry Джули Браун.

Компаниите за луксозни стоки са изправени пред предизвикателството да се съобразяват с бързо променящите се правила за това дали магазините могат или не могат да работят в различни точки на Европа. Мерките имат големи негативни последици, тъй като индустрията все още продава голяма част от продуктите си във физически магазини, където продавачите познават по-добре нуждите на купувачите – едно преживяване, което трудно може да бъде копирано онлайн.

Представянето на Burberry е смесено в географски план. Апетитът на клиентите в Азиатско-Тихоокеанския регион е голям и доведе до 11% растеж, но в Европа, Близкия изток и Африка компанията записва 37% спад най-вече заради липсата на туристи. Приходите от Северна и Южна Америка също са се свили – с 8%.

Браун твърди, че Великобритания е най-тежко засегнатата страна в региона си през тримесечието. Лондон и големите му магазини са силно повлияни от липсата на туристи и на работници в центъра на столицата.

По думите на Браун Brexit е довел до допълнителни административни и оперативни разходи.

Burberry твърди, че 15% от магазините ѝ в момента са затворени, а над една трета работят с намалено работно време. Компанията предупреди за предизвикателства през текущото тримесечие предвид разпространението на новите щамове на коронавируса.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:10 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още