Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Etsy се насочва към младите потребители с придобиване за 1,63 млрд. долара

Гигантът купува компанията за препродажба на дрехи Depop

Etsy се насочва към младите потребители с придобиване за 1,63 млрд. долара

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Etsy обяви, че ще придобие фоксураната върху Поколението Z (родените от средата на 90-те години до 2010 г.) компания за препродажби на модни стоки Depop за 1,63 млрд. долара. По този начин Etsy ще се опита да привлече по-младите купувачи и да засили своята позиция на преживяващия бум пазар на винтидж или използвани дрехи, предава Ройтерс.

След подкрепен от пандемията ръст на продажбите през миналата година Etsy – една от най-известните в света платформи за онлайн търговия на ръчно изработени и винтидж стоки – оценява, че пазарът на дрехи втора употреба в САЩ ще достигне 64 млрд. долара до 2024 г.

Главният изпълнителен директор Джош Силвърмен заяви, че смята Depop за ключово място за препродажби за Поколението Z и вярва, че има значителен потенциал за увеличаване на мащаба на бизнеса, докато Etsy се опитва да се справи с връщането на потребителите към по-традиционните търговски центрове и главните търговски улици, което се очаква в следващата година.

Още по темата

Базираната в Лондон Depop е основана през 2011 г. и е известна с колекциите си от винтидж и градски модели. Тя има над 26 млн. потребители от над 147 държави.

Около 90% от нейните потребители са под 26-годишна възраст, а това е десетият по посещения магазин за пазаруване сред поколението Z в Съединените щати, твърди компанията.

Проучвания показват, че по-голямата информираност за влиянието на модната индустрия върху околната среда насочва все повече млади хора към покупките на дрехи втора употреба, а видеа с търсенето на подобни находки в магазини за дрехи втора ръка в YouTube и TikTok събраха милиони гледания.

Бумът накара и други компании като Gap, Vera Bradley и известни личности като Серена Уилямс да си партнират с други играчи от сектора като Poshmark и ThredUp.

Приходите на Etsy се увеличиха повече от два пъти до 1,73 млрд. долара през миналата година, след като пазаруването се прехвърли онлайн, а потребителите търсеха ръчно изработени продукти по време на пандемията, включително маски. Но компанията предупреди, че растежът ще се забави, след като потребителите се върнат в моловете и физическите магазини.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Adidas: Потребителите ще принудят модната индустрия да бъде по-устойчива