IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Hermes се радва на 12% ръст на продажбите през четвъртото тримесечие

Компанията среща проблеми на китайския пазар заради антикорупционната политика на правителството

15:16 | 12.02.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Hermes International обяви, че продажбите ѝ през четвъртото тримесечие са се увеличили с 12 на сто, отчасти заради по-голямото търсене в САЩ, но френската компания за луксозни стоки очаква ръстът на продажбите ѝ да се забави през следващата година.

Hermes, която е известна със своите чанти Birkin и с копринените си шалове, твърди, че е продала стоки за 1,22 млрд. евро през четвъртото тримесечие. Това е повече от отчетените 1,1 млрд. евро през същия период през 2013 г., пише MarketWatch.

Без влиянието на валутните колебания продажбите се увеличават с 9,6%. Има лек спад спрямо година по-рано, тъй като търсенето от страна на китайските купувачи е повлияно от политическите вълнения в Хонконг.

За следващата година компанията очаква 8% ръст на приходите. Това е спад спрямо 11-те процента увеличение тази година. От Hermes посочват, че причината за това е „икономическата, геополитическата и паричната несигурност в света“.

Компанията все още не е отчела данните за печалбата си за 2014 г., но заяви, че очаква маржът ѝ да спадне леко до около 31%.

Hermes отдавна страни от други луксозни марки като Louis Vuitton и Gucci. Тя често е възприемана от купувачите като една от топ компаниите в бранша. Фирмата се опитва да запази интереса на потребителите като се грижи най-желаните ѝ продукти да бъдат намирани по-трудно и да се предлагат на по-високи цени, отколкото тези на конкурентите.

Подобно на други компании в сектора при Hermes също имаше забавяне на растежа в Китай заради забавянето на икономиката и антикорупционната политика на правителството. Въпреки това продажбите на фирмата в Азия, извън Япония, всъщност отбелязаха растеж с 8,9% през четвъртото тримесечие, достигайки 406 млн. евро.

Според компанията приходите ѝ са се увеличили благодарение на новия ѝ голям магазин в Шанхай, намиращ се в бивш полицейски участък. Търговският обект отвори врати през септември.

Темпът на растеж се забавя спрямо година по-рано заради проблемите с продажбите на луксозни стоки в Китай и събитията в Хонконг. Като цяло продажбите на часовници спадат с 13% през периода при постоянни валутни курсове, най-вече в Китай, посочват от Hermes.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:37 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още