Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

H&M закрива бранда Cheap Monday

Причината са лошите резултати на марката

H&M закрива бранда Cheap Monday

Снимка: Архив Ройтерс

Вторият по големина търговец на модни стоки в света H&M обяви, че ще премахне своята бореща се с проблеми независима марка Cheap Monday, предава Ройтерс.

През 2008 г. H&M придоби Fabric Scandinabien, собственикът на Cheap Monday, чиито ключови продукти са евтините дънки по тялото, и веригите магазини Weekday и Monki.

Продуктите на Cheap Monday се продават основно през 3000 посредници по целия свят. Освен това се предлагат и в собствения ѝ онлайн магазин, физически магазин в Лондон, както и онлайн магазин от Tmall на китайската компания Alibaba.

Още по темата

„Cheap Monday има традиционен бизнес модел за продажба на едро – модел, който се изправи пред големи предизвикателства заради промените в индустрията“, коментира H&M. „Имаше негативна тенденция в приходите от продажби и в печалбата на Cheap Monday от много време. Ето защо групата на H&M планира да затвори Cheap Monday”.

Fabric Scandinavien беше първото придобиване в историята на H&M. От този момент насам H&M пусна няколко независими вериги, като COS и & Other Stories, за да разшири базата си от потребители.

Основната и едноименна марка на H&M, която се бори да се адаптира към онлайн реалностите в индустрията, все още представлява по-голямата част от бизнеса на компанията.

H&M заяви, че иска да завърши закриването на Cheap Monday до края на юни 2019 г. Този ход ще засегне около 80 служители на компанията. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов
Още по темата: Стил HM модна индустрия

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Asos отправи трето предупреждение за печалбата си