IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Япония зарадва Hermes с добри резултати

Компанията се радва на 19% ръст на продажбите в азиатската страна

13:49 | 30.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Производителят на луксозни стоки Hermes International отчете 19% ръст в продажбите през първото тримесечие, след като компанията, прочута с чантите си Birkin, се радва на неочакван растеж на бизнеса си в Япония, предава Bloomberg.

Приходите нарастват до 1,12 млрд. евро (1,2 млрд. долара), обяви базираната в Париж компания в сряда. Този резултат съвпада с очакванията на анализаторите, до които се е допитала по-рано Bloomberg.

Компанията отчита 15%-ен ръст на продажбите в Япония, благодарение на което се радва на добро тримесечие, в рамките на което и увеличи цените си. В страните в Европа (без Франция) Hermes се радва едва на 3,1% ръст. Темповете на растеж не включват валутните изменения.

По думите на Лука Солка, анализатор на Exane BNP Paribas, Япония носи добри резултати на компанията.

Акциите на Hermes поскъпнаха с 2% до 342,60 евро в 9:05 ч. местно време в Париж, като ръстът на цената им достигна 16% през тази година.

Растежът на органичните приходи достигна 8% през тримесечието и представлява забавяне спрямо 2014 г., въпреки че е “доста окуражаващо” в контекста на очакваното за годината, коментира Солка.

Hermes обяви, че средносрочната ѝ цел за ръста на приходите остава около 8 на сто за годината при постоянни валутни курсове “въпреки икономическите, геополитическите и валутните несигурности по света”.

Във всички други региони освен Европа резултатите на компанията оправдаха очакванията, макар че Hermes посочва, че Хонконг и Макао са региони с повече предизвикателства. В Америка Hermes пък вижда потенциал за развитие.

Търсенето на продукти от кожа и на седла остава високо, посочват от концерна. Часовниците продължават да показват ниски резултати, въпреки че спадът на продажбите им с 3,1% беше по-малък от очакваното от анализаторите.

Продажбите на парфюми отбелязват малък ръст заради липсата на нови продукти в серията, посочва Солка. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:06 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още