IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Китайски марки навлизат в луксозния сегмент в Париж

През септември китайската марка Icicle Paris отвори първия си международен бутик в Париж в сърцето на "златния триъгълник" на лукса

17:37 | 23.12.19 г.
Автор - снимка
Автор
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Pixabey</em></p>

Източник: Pixabey

"Произведено в Китай" все още е синоним на евтино облекло, но започва постепенно да завладява сегмента на стоки с високо качество благодарение на китайски марки от високия клас, информира Франс прес. Тези китайски марки завоюват пространство в Париж, столицата на модата, и достигат до международни клиенти, посочва БТА.

Генералният директор на китайския бранд Icicle Paris Изабел Капрон твърди, че компанията предлага мода, която идва от Китай, но е предназначена за целия свят, влагайки ново значение на дефиницията "Произведено в Китай", която вече включва определения като качествено и изискано.

Марката, създадена в Шанхай през 1997 година, има 270 магазина в Китай и оборот от 250 млн. евро. През септември тя отвори първия си международен бутик в Париж на площ от 500 квадратни метра, който се намира на бул. "Жорж Пети" в сърцето на "златния триъгълник" на лукса.

"Това е трамплин за излизането ни на международната сцена. Париж е столицата на модата и целта ни е да покажем марката", твърди представителката на китайския бранд, която стана известна във Франция с придобиването на модна къща Carven през 2018 г.

Какво е кредото на Icicle? Само естествени материи - кашмир, коприна, памук, вълна, лен и бои на растителна основа - кора от орех, лук, чай. Дрехите се произвеждат в Китай в трите завода на групата.

Дрехите с надпис "Произведено в Китай" обаче все още са символ на лошо качество за голяма част от френските и европейските производители. Според Изабел Капрон стереотипите са много устойчиви. Тя разказва, че когато се  е присъединила към китайската компания, някои хора са възприемали китайците като хора без вкус, които произвеждат стоки с лошо качество. Според нея днес това виждане е променено и новата вълна китайски марки допринася за този феномен.

"Никога не съм чувствала враждебност към мен. Напротив, винаги е имало интерес", твърди Давей, китайски дизайнер на 38 години, който от февруари участва в дефилета на Парижката седмица на модата с лейбъл, носещ неговото име.

"Може би защото учих в Китай, стажувах в големи модни къщи като Balenciaga и John Galliano и създадох марката си в Париж, никога не съм бил възприеман като чужденец, дошъл от Китай. Аз съм дизайнер, който живее и работи в Париж и е с китайски произход", обобщава той.

/БТА/
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:46 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още