IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Компанията майка на Victoria's Secret изненада инвеститорите

Книжата на L Brands повишиха стойността си с 11% в резултат от новините

16:45 | 23.05.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Книжата на L Brands, компанията майка на Victoria’s Secret и Bath & Body Works, повишиха стойността си с 11 на сто преди старта на търговията, след като компанията отчете по-добро представяне от очакваното за първото тримесечие, пише Bloomberg.

Освен това мениджърите на фирмата обявиха, че вдигат долния диапазон на прогнозата за годишната печалба.

Подобен скок на цената на акциите е нещо необичайно за компанията тази година, след като тя записа 16% спад до този момент.

L Brands е четвъртата компания по най-лошо представяне от началото на 2019 г. досега в S&P 500 Retailling Index, изпреварена единствено от Macy’s, Nordstrom и Kohl’s.

Като се имат предвид слабите очаквания в началото на първото тримесечие, сега инвеститорите могат да си отдъхнат, коментира анализаторът на RBC Capital Market Кейти Флицсаймънс, визирайки по-високата печалба от очакваното, инерцията, която е набрала Bath & Body Works, представянето на Victoria’s Secret и прогнозата.

Дана Телси от Telsey Advisory Group и Пол Тръсъл от Deutsche Bank също подчертават силата на Bath & Body Works и посочват, че работата по Victoria’s Secret не е приключила.

Тръсел очаква “постепенно подобрение с напредването на годината, тъй като приносът от новите главни изпълнителни директори (Джон Мехас - Victoria’s Secret; Ейми Хоук - PINK) ще започне през есента”. Рой остава бичи настроен към акциите.

От своя страна, Телси запазва неутралната си оценка. Тя вярва, че представянето на Victoria’s Secret ще бъде това, което “в крайна сметка движи” акциите, а резултатите за първото тримесечие на това звено не са допринесли много за доверието във въпросния бизнес. Тя е особено обезпокоена от ниския двуцифрен спад на продажбите на марката PINK през двете последни тримесечия.

Анализаторът на Jefferies Рандал Коник остава твърдо мечи настроен след последните резултати. Both & Body Works все още е “силна” марка, но Victoria’s Secret “се срива”, пише той. “По наше мнение Victoria’s Secret скоро ще излезе на загуба, когато продажбите на PINK се свият", посочва още той. Коник препоръчва продажбата на акциите на L Brands.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:48 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още