Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Компанията майка на Victoria's Secret изненада инвеститорите

Книжата на L Brands повишиха стойността си с 11% в резултат от новините

Компанията майка на Victoria's Secret изненада инвеститорите

Снимка: Архив Ройтерс

Книжата на L Brands, компанията майка на Victoria’s Secret и Bath & Body Works, повишиха стойността си с 11 на сто преди старта на търговията, след като компанията отчете по-добро представяне от очакваното за първото тримесечие, пише Bloomberg.

Освен това мениджърите на фирмата обявиха, че вдигат долния диапазон на прогнозата за годишната печалба.

Подобен скок на цената на акциите е нещо необичайно за компанията тази година, след като тя записа 16% спад до този момент.

L Brands е четвъртата компания по най-лошо представяне от началото на 2019 г. досега в S&P 500 Retailling Index, изпреварена единствено от Macy’s, Nordstrom и Kohl’s.

Като се имат предвид слабите очаквания в началото на първото тримесечие, сега инвеститорите могат да си отдъхнат, коментира анализаторът на RBC Capital Market Кейти Флицсаймънс, визирайки по-високата печалба от очакваното, инерцията, която е набрала Bath & Body Works, представянето на Victoria’s Secret и прогнозата.

Дана Телси от Telsey Advisory Group и Пол Тръсъл от Deutsche Bank също подчертават силата на Bath & Body Works и посочват, че работата по Victoria’s Secret не е приключила.

Още по темата
Тръсел очаква “постепенно подобрение с напредването на годината, тъй като приносът от новите главни изпълнителни директори (Джон Мехас - Victoria’s Secret; Ейми Хоук - PINK) ще започне през есента”. Рой остава бичи настроен към акциите.

От своя страна, Телси запазва неутралната си оценка. Тя вярва, че представянето на Victoria’s Secret ще бъде това, което “в крайна сметка движи” акциите, а резултатите за първото тримесечие на това звено не са допринесли много за доверието във въпросния бизнес. Тя е особено обезпокоена от ниския двуцифрен спад на продажбите на марката PINK през двете последни тримесечия.

Анализаторът на Jefferies Рандал Коник остава твърдо мечи настроен след последните резултати. Both & Body Works все още е “силна” марка, но Victoria’s Secret “се срива”, пише той. “По наше мнение Victoria’s Secret скоро ще излезе на загуба, когато продажбите на PINK се свият", посочва още той. Коник препоръчва продажбата на акциите на L Brands.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Приходите от продажби на H&M растат за пето поредно тримесечие