IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Лятното тримесечие донесе повече оптимизъм на Tiffany & Co.

Спадът на нетните приходи от продажби е по-малък от този за предходното тримесечие

15:36 | 27.08.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Jason Alden/Bloomberg</em></p>

Снимка: Jason Alden/Bloomberg

Tiffany & Co. се върна към рентабилността през лятното си тримесечие, с което даде надежда на инвеститорите, че предложената ѝ продажба на LVMH за 16 млрд. долара все още може да се състои, пише Bloomberg.

Компанията за бижута отбеляза ръст на продажбите във всички месеци от май до юли. Глобалните нетни приходи от продажби на фирмата се свиха с 29% през тримесечието до 31 юли, което представлява подобрение спрямо 45-процентния спад за предходния отчетен период. Коригираната печалба на акция за второто тримесечие надмина средната прогноза на анализаторите.

Въпреки спада на продажбите с двуцифрен процент, който показва, че икономическите проблеми, свързани с пандемията, продължават, то мрачните дни може би са зад гърба на търговеца на дребно. Бизнесът на Tiffany с бижута потъна в ранните дни на блокадите, което засили притесненията, че предполагаемият купувач LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton може да се откаже от споразумението.

Тези страхове бяха подхранени по-рано тази седмица, когато LVMH заяви, че си запазва правото да оспори на по-късен етап сделката – сигнал, който според някои показва, че френският конгломерат държи възможностите си отворени.

Цената на акциите на Tiffany нарасна с 1,3% преди началото на търговията днес.

Възстановяването на продажбите в континенталната част на Китай, ключов пазар за компанията, ѝ помогна да овладее спадовете. Tiffany се радва и на по-голям интерес към дигиталните ѝ платформи, които обичайно не са място за пазаруване на продукти, които хората предпочитат да видят на живо.

В глобален план бизнесът на компанията с електронна търговия нарасна със 123% през второто тримесечие. С това приходите от онлайн продажби достигнаха 15% от нетните приходи за първото полугодие, значително над 6-те процента, записани във всяка от последните три години.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 11:44 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още