Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Луксозният гигант Kering се връща към успеха

Компанията майка на Gucci отчете 26% ръст на приходите си за първото тримесечие

Луксозният гигант Kering се връща към успеха

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Продажбите на лускозни дрехи и чанти отново са във възход, след като магазините започнаха отново да отварят врати, а ваксинационните кампании набират инерция, макар че новите блокади в Европа все още влияят негативно на продажбите в региона, а международните пътувания продължават да са на пауза, предава Ройтерс.

Приходите на френската компания за луксозни стоки Kering са се повишили с 26% през първото тримесечие на 2021 г., поведени от силното възстановяване на ключовата марка от портфолито ѝ – Gucci, предава Ройтерс.

Същевременно растежът в Азия и Съединените щати е успял да компенсира влиянието на новите блокади заради коронавируса, наложени в повечето части на Европа.

Още по темата

Gucci, която носи малко под 60 на сто от приходите на Kering и 80% от нейната печалба, е записала 24,6% скок на сравнимите приходи. Тя е надминала консенсусната прогноза на анализаторите за 19% растеж.

През 2020 г. Gucci изостана спрямо конкуренти като Louis Vuitton на LVMH и Hermes, което подхрани притесненията, че марката може да губи инерция след пет години на значителен ръст.

Kering обяви, че приходите на групата в Азиатско-Тихоокеанския регион са скочили с 83%, а тези в Съединените щати – с 46%.

Електронната търговия също е нараснала много. Приходите от онлайн продажби вече са 14% от общите.

Другите марки на Kering – Veneta и Yves Saint Laurent, отчитат съответно 25% и 23% ръст на приходите за първото тримесечие спрямо година по-рано, като също са надминали прогнозите, пише Bloomberg.

Bottega Veneta е записала най-доброто си тримесечие в историята си, обяви главният финансов директор Жан-Марк Дюпле. Като цяло „ние сме много доволни от началото на годината“, допълва той.

През първото тримесечие средно 17% от магазините на Kering са били затворени, при 50% затворени в Европа. Този дял се е увеличил този месец заради блокадите във Франция и Италия, допълва финансовият директор.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Основателят на Diesel призова за съвместна работа между италианските модни марки