Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Платформата за продажба на модни стоки StockX набра 275 млн. долара

Американската компания вече е оценена на 2,8 млрд. долара

Платформата за продажба на модни стоки StockX набра 275 млн. долара

Снимка: stockx.com

Американската онлайн платформа за препродажба на модни продукти и най-вече на маратонки StockX обяви днес финансиране от серия Е, водено от Tiger Global. Кръгът, достигнал 275 млн. долара, оценява компанията на 2,8 млрд. долара, пише TechCrunch.

Тя планира да използва средствата, за да ускори глобалната си експанзия и продуктовото си развитие. Има слухове, че финансирането ще позволи на компанията да организира първично публично предлагане през 2021 г.

Tiger Global Management поведе кръга, в който участваха Altimeter Capital, Sands Capital и Whale Rock Capital Management.

„Качеството на инвеститорите, които се присъединиха към нас, е ясен сигнал, че пазарът разпознава, че има невероятна възможност в онлайн търговията за текущи културни продукти, а StockX е най-добре позиционирана, за да отговори на потребителското търсене на тези продукти“, коментира главният изпълнителен директор на StockX Скот Кътлър.

Компанията е базирана в Детройт, Мичиган, а сумата бележи най-големия рунд за финансиране с рисков капитал в историята на Мичиган. С тази сума общите средства, набрани от StockX, достигат 490 млн. долара.

StockX преживява огромен растеж. От стартирането си през 2016 г. компанията е осъществила продажби в 200 страни чрез 13 млн. трансакции, като 50% от тях са се случили в последните 12 месеца.

Международният растеж също се ускорява. През третото тримесечие на 2020 г. търговията на компанията извън САЩ е нараснала с 260% спрямо нивата от 2019 г.

Още по темата

През последното тримесечие StockX достигна средно 25 млн. посетители месечно.

Точно преди блокадата заради Covid-19 Кътлър заяви, че задаващият се вирус изглежда влияе добре на компанията. По това време той коментира как StockX разполага със звена в различни региони, което ѝ позволява да се справя по-добре с блокадите. Няколко седмици по-късно, през април, StockX съкрати 100 души заради наложените мерки. Скоро след това прогнозата на компанията се промени, както подсказват и резултатите ѝ.

През 2020 г. тя отвори нови звена, което доведе до 50% увеличение на глобалния отпечатък на компанията. По-рано тази година тя откри звено в Портланд, Орегон.

StockX се прицелва към Азиатско-Тихоокеанския регион. Компанията отвори офис Токио през 2019 г.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Adidas: Потребителите ще принудят модната индустрия да бъде по-устойчива