IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Zalando харчи повече за маркетинг след вдигането на блокадите

Компанията се опитва да задържи клиентите си и да ги накара да продължат да пазаруват модни стоки онлайн

13:04 | 05.08.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Jacobia Dahm/Bloomberg</em></p>

Снимка: Jacobia Dahm/Bloomberg

Цената на акциите на Zalando се понижи в четвъртък, след като германският онлайн търговец на модни стоки заяви, че е похарчил повече за маркетинг, за да накара своите клиенти да продължат да пазаруват онлайн, след като магазините отново отвориха врати след разхлабването на мерките заради коронавируса, предава Ройтерс.

Най-големият европейски играч в онлайн търговията на модни стоки разкри, че клиентите, които е привлякъл през първата блокада на 2020 г., продължават да са активни купувачи, дори и след премахването на ограниченията. Към края на юни компанията е достигнала 44,5 млн. активни потребители.

Въпреки това компанията твърди, че е инвестирала повече за маркетинг през второто тримесечие, след като сви рекламата преди година, защото търсенето скочи по време на първата вълна на пандемията.

Приходите от продажби за второто тримесечие са достигнали 2,73 млрд. евро, а коригираната оперативна печалба – 184,1 млн. евро, като и двете изпълниха средните прогнози на анализаторите.

Преди началото на борсовия ден цената на акциите на компанията се понижи с 4,5%.

Миналия месец стойността на книжата на британския конкурент ASOS се сви, след като той предупреди, че скорошният растеж на приходите се забавя заради несигурностите около развитието на Covid-19 и по-лошото време.

Zalando обяви още, че е свързала 4700 физически магазина със своята платформа – процес, който се е ускорил по време на пандемията.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 06:52 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още