Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Zalando харчи повече за маркетинг след вдигането на блокадите

Компанията се опитва да задържи клиентите си и да ги накара да продължат да пазаруват модни стоки онлайн

Zalando харчи повече за маркетинг след вдигането на блокадите

Снимка: Jacobia Dahm/Bloomberg

Цената на акциите на Zalando се понижи в четвъртък, след като германският онлайн търговец на модни стоки заяви, че е похарчил повече за маркетинг, за да накара своите клиенти да продължат да пазаруват онлайн, след като магазините отново отвориха врати след разхлабването на мерките заради коронавируса, предава Ройтерс.

Най-големият европейски играч в онлайн търговията на модни стоки разкри, че клиентите, които е привлякъл през първата блокада на 2020 г., продължават да са активни купувачи, дори и след премахването на ограниченията. Към края на юни компанията е достигнала 44,5 млн. активни потребители.

Още по темата

Въпреки това компанията твърди, че е инвестирала повече за маркетинг през второто тримесечие, след като сви рекламата преди година, защото търсенето скочи по време на първата вълна на пандемията.

Приходите от продажби за второто тримесечие са достигнали 2,73 млрд. евро, а коригираната оперативна печалба – 184,1 млн. евро, като и двете изпълниха средните прогнози на анализаторите.

Преди началото на борсовия ден цената на акциите на компанията се понижи с 4,5%.

Миналия месец стойността на книжата на британския конкурент ASOS се сви, след като той предупреди, че скорошният растеж на приходите се забавя заради несигурностите около развитието на Covid-19 и по-лошото време.

Zalando обяви още, че е свързала 4700 физически магазина със своята платформа – процес, който се е ускорил по време на пандемията.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Новият отчет на Abercrombie разочарова анализаторите