Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

8 компании споделиха опита си за позициониране на работодателската си марка

В анкета след събитието участниците споделиха отличните си впечатления и потвърдиха нуждата от допълнителни инструменти и know-how

8 компании споделиха опита си за позициониране на работодателската си марка

Снимка: To The Top Agency

На 5-и октомври в Интер Експо Център се проведе шестата поредна Employer Branding конференция, организирана от To The Top Agency. Конференцията носеше името Employer Branding BG Edition и беше първата с участие изцяло на български лектори, които да споделят знания, добри практики и стратегии за работодателската марка в България. 

На конференцията 8 лектора от различни индустрии споделиха своят опит.

Мая Цанкова от Coca Coca Hellenic Bottling Company сподели в подробноти опита на компанията в изграждането и локализирането на EVP (предложиението за стойност към служителите). Тя представи интересна статистика, според която само 19% от служителите са съгласни, че „Начинът, по който моят работодател се представя публично съответства на моето преживяване като служител.“ В тази връзка Мая сподели колко е важно едно EVP да е автентично и да съвпада с преживяването на човек в компанията и как те постигат това в Coca Cola HBC.

Станимира Ковачева от Telus International Europe говори за преживяването на кандидатите и автоматизацията в подбора на персонал. Тя изуми аудиторията с данните за броя на кандидатите и ново наетите служители, които само за миналата година са 1400. При такъв обем автоматизацията на процеса спестява на компанията много усилия и часове работа.

Lidl Bulgaria се включиха с разказ за вълнуващата си кампания по набиране на 300 нови касиера. Този път компанията е решила да поеме риск с по-различна стратегия и е споделила публично стартовата заплата. Ефектът не закъснява – освен многото получени кандидатури, кампанията се радва на силен публичен отзвук и медиен интерес. Компанията организира и първи ден на кариерата в Lidl, където се явяват стотици кандидати, могат да предадат лично CV-тата си и дори да проведат интервю с представител на човешките ресурси на компанията.

Други интересни лекции бяха тази на Христина Харалампиева от VM Ware, която разказа как привличат и задържат най-добрите таланти със силата на доброто, Милен Великов, който сподели кои са професионалните ценности според проведено наскоро проучване, Ралица Генчева от To The Top с най-новите тенденции в управлението на работодателската марка и Виктория Петрова от Publicis One за успеха на програмата Saatchi Circle.

Снимките от събитието са доказателство за вдъхновяващата атмосфера, в която над 150 специалисти в областта на човешките ресурси имаха възможност да разберат успешни тактики, водещи тенденции и работещи стратегии и да споделят опит помежду си.

В анкета след събитието участниците споделиха отличните си впечатления и потвърдиха нуждата от допълнителни инструменти и know-how, което организатора пое като ангажимент да предостави.

“Очакваме следващи издания на конференцията и вярваме, че повишаване вниманието и познаваемостта на компаниите като работодател е пътя, който ще задържи десетки хиляди в България и има възможност реално да реши проблеми свързани с демографската криза в бизнеса“, заявиха от ToTheTop Agency.

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Стратегии Employer Branding

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стратегии
Образованието и бизнесът трябва да насърчават иновативните идеи и творческия подход