IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Furla очаква по-силни продажби в Китай

Италианската компания планира през следващите 4 години планира да отвори над 100 магазина в най-гъстонаселената държава в света

12:28 | 18.02.14 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Furla</em></p>

Снимка: Furla

Италианският производител на луксозни чанти Furla SpA прогнозира, че продажбите в Китай ще изпреварят темпото на покачване на общите продажби на компанията през тази година на фона на все по-силната средна класа и ограничителните мерки на правителството, които засилват търсенето на по-достъпни луксозни стоки, предаде Bloomberg.

"Продажбите в Китай ще се увеличат с двуцифрен процент през тази година в сравнение с горните граници на едноцифрените проценти за цялата фирма", заяви изпълнителният директор Ералдо Полето.

Компанията е част от групата на т. нар. достъпни луксозни марки като Coach и Michael Kors Holdings, които ухажват средната класа в Китай - лъч светлина на фона на глобалното забавяне на пазара на луксозни стоки. С чантите си на цени между 250 и 450 евро, малка част от тези на Prada SpA, Furla печели от ограниченията, които китайското правителство наложи срещу разточителството, подкупите и скъпите подаръци за държавните служители. Кампанията удари продажбите на луксозните вериги - от часовниците до продавачите на байдзиу - скъп местен алкохол. 

През 2013 г. приходите на Furla са се увеличили със 7,5% до 228 млн. евро спрямо ръста с 18%, отчетен година по-рано. Компанията понесе загуби от по-слабия курс на японската йена. Япония е един от двата водещи пазара на фирмата наред с Италия.

Според Полето делът на Азия без Япония в продажбите на компанията ще се увеличи до над 20% в рамките на идните 3 до 5 години спрямо 15% в момента.

През февруари миналата година Furla се обедини с Fung Group, която контролира веригата за мъжки облекла Trinity Ltd. и доставчика Li & Fung Ltd. с цел разширяване на дейностите в Китай. Италианската компания обяви, че през следващите 4 години планира да отвори над 100 магазина в най-гъстонаселената държава в света.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:29 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Style виж още

Коментари

Финанси виж още