Печалбата на Allianz Group за първите девет месеца на тази година достигна 3 млрд. евро, а прогнозата за годишната оперативна печалба ще е над средната граница на поставените цели, информираха от Алианц България Холдинг.
Нарастването на вътрешната печалбата на международната финансова група е с 6,4% за третото тримесечие на 2019 г.
Нетните приходи, които ще бъдат разпределени от акционерите възлизат на 0,6% или 1,9 млрд евро. Коефициентът за платежоспособност по Solvency II е в размер на 202% към края на третото тримесечие на тази година.
Оперативната печалба към края на третото тримесечие е към 4,2% или 9,1 млрд. евро, а прогнозата за 2019 г. е над средата на поставените цели от 11,5 млрд. евро, плюс/минус 500 млн. eвро.
От Allianz Group посочват, че бизнес представянето през третото тримесечие с динамичното движение на печалбата и доходността във всички бизнес направления е доказателство за успешното изпълнение на стратегията на Allianz, която подкрепя годишната прогноза.
Нарастването на вътрешната печалба на германският застраховател е 6,4% като положителен принос към този растеж имат всички бизнес сегменти и най-вече животозастраховането и здравното застраховане. Общата печалба нараства с 8,1% до 33,4 млрд. евро (в сравнение с 30,9 млрд. през 2018), отчитат в Allianz Group.
От финансовите резултати се вижда, че годишната възвръщаемост на собствения капитал (RoE) e 14,1% (13,2% за цялата 2018). Коефициентът за платежоспособност по Solvеncy II e намалял до 202% за третото тримесечие на 2019 г. в сравнение с 213% в края на третото тримесечие на 2018 година.
През първите девет месеца на 2019 година, оперативната печалба е нараснала с 4,2% до 9,1 (8,7) млрд. евро, основно в следствие на печалбите с еднократен ефект при животозастраховането и здравното застраховане в САЩ.
Нетният приход, подлежащ на разпределение към акционерите, е нараснал до 6,1 (5,8) млрд. евро. Това се дължи основно на увеличението на оперативната печалба, което компенсира нормализирането на разпределението към акционерите с неконтролиращо участие. На 30 юли 2019 г, Allianz приключи своята програма за обратно изкупуване с обем от 1,5 млрд. евро или 7,3 милиона акции.
“Allianz отново отчита добри резултати в предизвикателни времена. Гордеем се с доверието на клиентите в нашите продукти и в нашия бранд”, посочва Оливер Бете, главен изпълнителен директор на Allianz SE.
Investor.bg припомня, че Алианц България Холдинг е част от Allianz Group. Компанията предлага пълен набор от финансови услуги. На българския пазар е от 28 години и развива своята дейност в сферата на общото и животозастраховането, пенсионното осигуряване, банковите услуги и лизинга, като обслужва над 1,3 милиона клиенти.


Какво време ни очаква за студентския празник?
Може ли изкуственият интелект да намали броя на върнатите покупки от е-магазини?
Бездомници превзеха подлезите във Варна (СНИМКИ)
Момиче се влюби в мъж, той я продаде за проститутка
41 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Мъж е загинал след челен сблъсък между две коли на пътя Габрово - Севлиево
Доставиха храна на борда на "Кайрос"
Синът на Арнолд Шварценегер, Кристофър, е копие на полубрат си Джоузеф Баена
Над 500 студенти посрещат 8 декември на Пампорово
Берое и Септември завършиха 0:0