Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

А1 - първият телеком в България, който предлага дигитален портфейл

Мобилният оператор ще предлага и кредитна карта на своите клиенти след 15 август

А1 - първият телеком в България, който предлага дигитален портфейл

Снимка: A1

А1 става първият телеком в България, който предлага финансовите услуги дигитален портфейл и кредитна карта на своите клиенти, съвместно с „Айкарт” АД и „Аксес Файнанс“ ООД. Това беше и част от обещанията, които компанията даде при ребрандирането си в края на май и което сега изпълнява.


Първата финансова услуга, която става част от портфолиото на А1 е дигиталният портфейл A1 Wallet - мобилно приложение за разплащане, чрез което клиентите ще могат да извършват безконтактни плащания чрез своя смартфон, да изпращат пари в страната и чужбина без такси помежду си, да заплащат сметките си за телефон, интернет, телевизия, ток, вода, парно и други услуги.

Още по темата

Към А1 Wallet клиентите получават безплатна виртуална карта, с която ще могат да пазаруват онлайн, както и възможност за поръчка на дебитна карта, с която ще могат да извършват плащания на POS терминал и да теглят пари в брой на банкомат. Дигиталният портфейл А1 Wallet няма да има месечен абонамент.

Приложението А1 Wallet ще е достъпно за сваляне от Google Play Store след 15 август, като се очаква да се появи и в App Store на Apple скоро след това. В периода до 30 август то ще бъде в тестови режим. Всеки клиент, който ползва приложението в тестовия период и даде предложение за подобрение на услугата, ще получи еднократен бонус от 1000 MB мобилен интернет.

Втората нова финансова услуга на телекома е А1 кредитна карта, която ще има преференциална лихва и условия за клиентите на компанията, няма да има такси при теглене от банкомат в страната и чужбина и ще бъде без такси за годишно обслужване. Процесът по кандидатстване за А1 кредитна карта ще е лесен и удобен за клиентите. Предвидено е предлагането да започне след 15 Август, като повече информация желаещите може да получат, като се свържат с А1 на *88.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Телекомуникации
Избор и смяна на пенсионен фонд в България вече може да се правят дигитално и от телефона