Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

Мтел се ребрандира на А1*

Telekom Austria Group обяви, че планира да ребрандира своите оператори в различните страни, в които оперира

Мтел се ребрандира на А1*

Снимка: Мтел

Компанията майка на Мтел Telekom Austria Group обяви на уебсайта си, че планира да ребрандира операторите си, като ще заложи на местния си бранд A1 в страните, в които оперира.

Очакванията са, че амортизацията на отделните марки ще тежи на нетните резултати на компанията до 2019 г., посочва групата.

По думите ѝ целта е на достигащите над 24 млн. потребители на нейните услуги да се предоставят съгласувани услуги от гледна точка на предложенията на всички пазари. Освен това ходът има за цел засилване на позицията във връзка с “очакваната консолидация на европейския пазар на телекомуникации”.

В съобщението си от групата посочват, че решението за ребрандиране е базирано на разширени анализи на пазарната среда и на брандовете, който е установил потенциала и силните страни на A1 като мощна международна марка, която обхваща всички аспекти на конвергенцията и информационните и комуникационните технологии - мобилните, фиксираните, телевизионните услуги, данните и облачните решения. 

Пускането на единна марка на пазарите ще струва 350 млн. евро на австрийския телеком, на колкото са оценени досегашните брандове. Според дружеството това отписване ще засегне финансовите резултати за 2017 г., 2018 г. и 2019 г'.

В България Telekom Austria Group оперира посредством бранда Мтел. От телекома все още не са потвърдили информацията за ребрандирането.

Поради спецификата на домейните с край .bg обаче телекомът няма да може да ползва домейнът a1.bg. Проверка на Investor.bg в регистрите обаче показа, че Mtel.bg ще се премести на www.AONE.bg, защото адресът е бил регистриран днес на името на Александър Димитров, с адрес ул. "Кукуш" 1. Така се казва и главният изпълнителен директор на компанията, като адресът също съвпада с този на централата ѝ.

Investor.bg е изпратил запитване по въпроса и очаква коментар по темата.

*Статията е актуализирана в 23,30 часа

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

0
 
11
 
3
преди 1 година
Няма профилна снимка
Българският народ е казал нещо много умно: пременил се Илия - погледнал се - пак в тия...
Какъвто и "ребрандинг" да правят, Мобилтел ще си останат лъжци и долни мошеници и ще продължават да надписват сметки и да се отнасят с клиентите си като с офффце...
В България трябва незабавно да се пуснат още поне два независими мобилни оператора. Тогава всичко ще си дойде на местото
0
 
10
 
2
преди 1 година
Няма профилна снимка
Сещам се за една култова фраза от филма Вчера или Граница, която много отива на МТел мениджмънта. Вероятно автоматично ще излязат звездички, затова ще изпиша на латиница особените думички, та да се сетят по-младите:
Собственикът на МТел се обръща на събрание на топ мениджърите, по повод смяната на името на бранда:
"Осрахте (usrahte) ли се, а ? Осрахте (osrahte se) !, Кой сега ще ви чисти *** (***). ?"

До инвестор, моля не трийте коментара, той е просто цитат от филм.
1
 
25
 
1
преди 1 година
Няма профилна снимка
ментел ***!
Омразата ми е огромна.
Ше я илюстрирам с виц:
- Но господине, Да ви *** майката и *** за вас нещастници, както го изричате, НЕ Е ПРИЧИНА ДА НЕ СЕ ЗАИНТЕРЕСУВАТЕ ОТ НАШИТЕ НАЙ-НОВИ ПРОМОЦИИ............

Още от Телекомуникации
Печалбата на А1 България расте с 9,3% през второто тримесечие