Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

Печалбата на SoftBank за първото тримесечие е нараснала с 4%

Телекомуникационният оператор е успял да привлече повече потребители на мобилни услуги

Печалбата на SoftBank за първото тримесечие е нараснала с 4%

Снимка: Архив Ройтерс

Японският телеком SoftBank обяви, че оперативната му печалба за тримесечието, завършило през юни, е нараснала с 4%, в съответствие с прогнозите, след като броят на потребителите на мобилни услуги се е увеличил, предава Ройтерс.

Оперативната печалба на компанията е достигнала 268,9 млрд. йени (2,54 млрд. долара) за първото тримесечие, спрямо средна прогноза на четирима анализатори, анкетирани от Refinitiv, за 268 млрд. йени.

Броят на мобилните абонати е нараснал с 372 хил. за трите месеца, след като SoftBank задейства план, насочен към потребителите на повече данни.

Телекомът запази прогнозата си за годишната оперативна печалба на ниво от 890 млрд. йени, или с 9% повече спрямо предходната година.

Още по темата

SoftBank увеличи дела си в Yahoo Japan и превърна интернет компанията в свое звено, което да подкрепи растежа отвъд телекомуникационния бизнес.

Делът в Yahoo и първото обратно изкупуване на акции, обявено миналия месец, помогнаха на акциите на SoftBank, които все пак се задържаха под цената от 1500 йени от IPO-то.

Книжата приключиха търговията днес с 0,5% спад, преди обявяването на финансовия отчет.

През декември SoftBank осъществи най-голямото първично публично предлагане в Япония, след като компанията ѝ майка SoftBank Group се фокусира върху инвестиции в технологични фирми.

Плановете на телекома за експанзия включват платформа за автономно шофиране, която създава с Toyota Motor, и планира да изнася.

Подобни съвместни предприятия ще изискват високоскоростни 5G услуги. Очаква се те да бъдат пуснати в Япония през следващата година. Главният изпълнителен директор на SoftBank Кен Мияучи твърди, че това ще насърчи растежа на телекомуникационния бизнес и ще успокои опасенията, че пазарът в страната е достигнал своята зрялост.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Телекомуникации
T-Mobile US и Sprint приключиха сливането си