Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

T-Mobile US се очертава като победител в ценовата война в САЩ

Компанията повиши прогнозата си за броя нови потребители за годината

T-Mobile US се очертава като победител в ценовата война в САЩ

Снимка: Архив Ройтерс

Популярността на телекомуникационния оператор T-Mobile US сред потребителите продължава да расте, след като най-бързо развиващата се компания в сферата успя да надмине прогнозите и отново повиши прогнозата си за броя нови потребители тази година, пише Bloomberg.

T-Mobile очаква да добави между 3 млн. и 3,6 млн. абонати тази година, което е над прогнозата от април за 2,8-3,5 млн. Компанията повиши прогнозата си за годишната си печалба за 2017 г., като предполага, че промоциите, намаляването на цените и разпродажбите, необходими за привличането на нови клиенти, няма да повлияят зле.

Резултатите показват, че T-Mobile се очертава като победител в ценовата война, която кара всички големи конкуренти да предлагат намаления на смартфони и планове с неограничени данни. Способността на компанията да привлича пазарен дял от конкурентите доведе до преговори за консолидация, включително за предварителни разговори със Sprint Corp.

Акциите на T-Mobile повишиха стойността си 2,9% до 63,78 долара по време на късната търговия. Deutsche Telekom, германският телекомуникационен гигант, който притежава около 64% от T-Mobile, пък се радваше на 2,2% ръст на цената на книжата в рамките на ранната търговия във Франкфурт. Базираната в Бон компания ще отчете резултатите си за второто фискално тримесечие на 3 август.

Още по темата

T-Mobile има 817 хил. нови клиенти за второто тримесечие, което се оказа над средната прогноза на анализаторите за 731 250 клиенти. Печалбата се е увеличила повече от два пъти до 67 цента на акция, надминавайки значително очакванията за 36 цента на акция.

Дори и с по-високата прогноза, компанията едва ли ще успее да успее да повтори успеха от миналата година, когато привлече 4,1 млн. нови абонати.

Sprint, която изостава от T-Mobile по потребители, представи още по-агресивни промоции, включително пълна година на безплатни неограничени данни. По-големите конкуренти AT&T и Verizon Communications последваха T-Mobile в предлагането на планове с неограничени данни.

T-Mobile и Sprint водят преговори, които предполагат, че сливането им може да им помогне да се конкурират по-добре с AT&T и Verizon в предлагането на следващо поколение мобилни услуги. Но тези преговори са в застой, докато Sprint проучва потенциално партньорство с Comcast и Charter Communications.

 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Телекомуникации
Сделка за милиарди: Liberty Global купува швейцарския телеком Sunrise