IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Задължително ли е да рекламираме на мобилни устройства?

Компаниите могат да научат много от този канал, дори и да не рекламират чрез него, твърди Рупърт Стейнс

18:45 | 21.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Задължително ли е да рекламираме на мобилни устройства?

Мобилните устройства не са задължителен канал за реклама, въпреки нейния възход, а са място, от което компаниите могат да научават изключително важна информация за своите потребители. Това заяви в рамките на CEEDS'15 by Webit Рупърт Стейнс, управляващ директор на RadiumOne.

По думите му, ако фирмите могат да проучват през този канал своите потребители на едно по-дълбоко ниво, те ще могат да им предоставят и много по-адекватно съдържание.

Същевременно компаниите трябва да са наясно, че в бъдеще няма да се разчита толкова много на големи рекламни кампании, защото фрагментирането на аудиторията ще продължи, заяви Джак Смит, директор Дигитални платформи в GroupM.

„Трябва да се измисли начин за решаването на толкова много проблеми. Мобилният свят не се крие в самите устройства, а в потребителските навици“, допълва експертът. По думите му това води до промяна в начина, по който маркетинговите агенции работят с компаниите, които искат да достигнат до своите клиенти.

Променя се културата, начинът по който хората комуникират посредством устройства и социални мрежи. Същевременно това предполага повече мислете за правата на потребителите, опазването на личните данни и предоставянето на релевантно съдържание, допълва Смит.

Като инструмент, който помага за решаване на голяма част от тези проблеми в рекламата, маркетинга, анализа на данни, Смит посочва отворения код.

„Мобилното потребление е налице. Брандовете трябва да се научат как да се възползват от малкото пространство, което мобилните устройства им предоставят”, коментира Христо Христов, главен изпълнителен директор на Netinfo.

По думите му добър вариант за това е видеото, защото за него промяната не е толкова голяма, колкото за дисплейната реклама.

По думите на Христов едно бранд видео е успешно, когато разказва уникалната история на марката, когато споделя опита на потребители и включва насоки за използване на продукта.

Трябва да се правят подобни видеа с насоки. Те често са подценявани от компаниите, но последните проучвания сочат, че хората често предпочитат даден продукт, защото са научили нещо ново чрез него, допълва Христо Христов.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:41 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още