-
23.03.2022 10:13
Понижението на броя дневно активни потребители в социалната мрежа може да означава, че е достигната точка на насищане
-
06.12.2021 18:07
Предлагането ще покаже как медийните платформи се представят на публичния пазар
-
10.09.2021 22:08
Компанията отдава растежа предимно на бизнеса си с електронна търговия
-
24.06.2021 18:02
Целта ѝ е да достигне оценка от 1,5 млрд. долара
-
24.01.2019 18:45
Компанията се опитва да се адаптира към промените в индустрията
-
25.05.2017 10:36
За по-дългите продукции мрежата ще плаща около 250 хил. долара, за видео сериите от между 5 и 10 минути - само до 35 хил. долара
-
24.08.2016 09:34
Медията се опитва да постигне по-голям баланс между новинарското и развлекателното съдържание
-
22.06.2016 14:55
Мрежата е платила на 140 медии и прочути лица, за да ѝ съдействат в популяризирането на Facebook Live
-
07.06.2016 11:25
Не пускаме реклами на цигари, защото са опасни за нашето здраве, и не приемаме реклами за Тръмп по абсолютно същата причина, заявиха от онлайн изданието
-
18.08.2015 16:56
Целта е създаването на японска версия на BuzzFeed
-
30.05.2013 09:31
Експериментите в спонсорираното съдържание създават оживление в журналистическите среди