-
Експерт: AI ще помогне на маркетолозите да отговорят на високите потребителски очаквания
Променят ли технологиите потребителските изживявания, коментира Ален Попович
-
Шефът на бъдещето: Моделът на тиранин вече не е актуален
В продължение на десетилетия шефовете бяха преди всичко: мъже и еднолично решаващи. Но какво става, ако шефът е „един от нас"? Или дори жена?
1 -
Анатомия на силния бранд
Брандът говори с целевата си аудитория на езика на емоцията, коментира Елена Токар, маркетинг директор на Canyon Accessories
-
Противоречивият Мондиал в Катар: Как Adidas, Coca-Cola или McDonald's оправдават спонсорството си
Много компании искат да рекламират около Световното първенство в Катар, въпреки че турнирът е силно критикуван
-
Netflix променя тактиката си и залага все повече на маркетинга
Дълго време компанията не инвестираше значително в промоционални кампании, но сега нещата се променят
-
CloudCart: Онлайн магазини постигнаха 236% ръст в оборота чрез платформата ни
Предприемаческата активност расте с популяризиране на стартъп културата у нас чрез академии, фондове и акселератори, посочи мениджърът на компанията
-
IAB Bulgaria стартира стажантска програма за дигитален маркетинг
Инициативата ще осигури възможност за стаж като старт на кариерата за млади таланти в компаниите - членове на организацията
-
Темелко Дечев: Видео маркетингът става все по-актуален за крайния потребител
Събирането на лични данни и обработката им вече е по-трудна, крайният клиент има право на избор, твърди експертът
-
Как може един сапун да се превърне в търсен продукт?
Вирусният маркетинг може да спести много от разходите за реклама, твърди експерт
Таг Маркетинг
Водещи новини от борси