-
Войната в Украйна превърна Китай в нетен износител на алуминий
Увеличената търговия ще намали разликата в цените между пазарите в Европа и Азия, тъй като потокът от метала към Стария континент свива доставките в другия регион
-
Проблемите с доставките се задълбочават - 564 кораба чакат пред пристанища
Средното закъснение на контейнеровозите по пътя им от Азия към Европа в момента е 16 дни, едва 22% от корабите стигат навреме до целта си
-
Проблемите пред глобалните вериги за доставка показват признаци на смекчаване
Азиатското производство се завръща, а някои от задръстванията се изчистват, но недостигът на работна ръка може да продължи догодина
-
Корабните компании в света постигат най-големите си печалби от 2008 г. насам
Петролните и газовите танкери са сред малкото, които остават встрани от бума на корабната индустрия
-
Пристанището в Лос Анджелис се сблъсква с най-голямото задръстване от шест месеца
Тридесет и седем кораба изчакват край товарното пристанище, като средното време за осигуряване на място за товарно-разтоварна дейност се е увеличило до 6,2 дни
-
Maersk ще представи първия в света въглеродо неутрален контейнеровоз през 2023 г.
Плавателният съд ще работи с метанол и ще може да превозва около 2000 6-метрови контейнера, изтъкват от датската компания
-
Липсата на транспортни контейнери може да спъне китайския износ
Голямото търсене на китайски стоки през последните месеци е довело до увеличаване и на разходите за доставки
-
Логистичният хаос се задълбочава, заплашвайки икономическото възстановяване
Нарастването на търсенето на потребителски стоки от страна на купувачите, които остават в домовете си в условия на пандемия, нарушава нормалните търговски потоци
Таг контейнеровози
Водещи новини от борси