Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър
Борси
Суровини
  • Лек суров 68,38 0.48%
    Брент 74,45 0.61%
    Пр. газ 2,81 -0.11%
    Злато 1 324,80 0.15%
    Сребро 16,54 0.20%
  • Платина 913,50 0.09%
    Паладий 968,65 -0.24%
    Царевица 386,25 0.19%
    Пшеница 488,50 0.57%
  • Соя 1 033,00 0.66%
    Кафе 118,97 -1.20%
    Захар 10,89 -2.16%

Профил

supertrader
регистриран на 19 Август 2005 г.
  • коментира  |    23 април 2018, 02.10ч.
    На тези мошеници трябва да се забрани да продават коли.Защото продават 90% ментета. Колите са сглобявани в Турция и дават дефекти още нови. Автомобилите които се продават в Германия въобще не дефектират с такива проблеми. Износват сегменти и цилиндри на двигатели за 30000км и после димят и ни тровят. Тези които си купуват нови коли в България си дават парите за боклуци. Единственните коли които са нормални тук са китайските тойоти от Баховица и Дачиите..Шкодите дори са ментета.
  • коментира  |    13 април 2018, 21.15ч.
    Между другото и Тесла задържа много технологии и са много напред.
  • коментира  |    13 април 2018, 21.14ч.
    Това са нови технологии с много неуточнени моменти и силните компании имат много стабилен рисърч и уникални решения, НО никой не иска да ги пусне на пазара за да му ги копират китайците и да печелят а той да си остане с похарчени пари за да напряви този рисърч. Така в момента се държат много компании, не само автомобилните.
  • коментира  |    11 април 2018, 22.58ч.
    Ще ги искат и още как, от тези данни може да се извлече информация за полезността на техния бизнес и да лъсне истината. Затова по добре те да ги купят и манипулират че може да стане лошо за бизнеса им особенно с лекарствата за рак - те много успешно го" лекуват" и със сигурност им осигуряват сериозни приходи.
  • коментира  |    11 април 2018, 20.47ч.
    Ами той Вовата искаше да им думне две малки а те го спряха, вече арапите щяха да са забравили да се бият и щяха да станат най мирните земни жители.
  • коментира  |    07 април 2018, 21.48ч.
    Като ги качат за транспортиране със заредени батерии до горе след 2 седмици едва в батериите на всяка десета кола няма ток колкото да слезе на собствен ход от транспортното средство автовоз. Ти ги четеш в нета нещата а си чупя главата с тях. Стратегията ми е ясна, четете разни промивки и да уточня че става въпрос за нисан чиито акумулатори се славят с това че държат по писанията в интернет.
  • коментира  |    07 април 2018, 19.46ч.
    Понеже електричките с литиеви акумулатори са бъгави, ако я заредиш и разчиташ да използваш енергията след време има изненади - акумулаторите взели че се разредили, затова постоянно трябва да се движи. Обаче са много странни как си мълчат за тази екстра, в Китай ги ползват за таксита и BYD вече продават само за таксита.
  • коментира  |    07 април 2018, 17.31ч.
    Няма завод за химикалки та затова Путин му прислужва.
  • коментира  |    07 април 2018, 11.10ч.
    Очевидно не става въпрос за екология и за това хората да живеят по добре, освен това трябвало да бъде скъпо, било прекалено евтино. Като си избираме кой да управлява държавата трябва да внимаваме за душмани, евтиния и бърз транспорт повишава конкурентноспособността но явно не е тази целта - целта икономиката да не върви и да вземем подкупа.
  • коментира  |    07 април 2018, 09.12ч.
    Само не мога да разбера какъв е проблема че ще се внасят по нови дизелови коли от Европа защото там ще ги чистят като екологично мръсни. Но очевидно това за някой е проблем. Всички автомобили които се произвеждат сега са проектирани с компютърен софтуер и изчислени за безопасен технически живот от 7 години, над тази си възраст новите автомобили са опасни. Автомобилите отпреди 2000-та година са с много по дълъг безопасен период на употреба, за тях 15 години експлоатация не са много, но за тези новите а адски много и са опасни. Екологично чисти реално..по чисти са автомобилите на газ - пропан бутан и метан, като не искате дизели просто махнете данъците на газовите автомобили. Реално всеки автомобил замърсява според кубатурата на двигателя си, един автомобил с двигател от 3000 кубика замърсява колкото два по 1500 и няма никакви евро стандарти работещи а евро 6 не са по еко от евро 1 защото разликата е минимална - нищожна. Ако наистина някой го е грижа за мръсния въздух ще се заеме с това с което се отопляват хората, защото отоплението замърсява драстично. Чрез автомобилите нищо няма да се постигне по отношение на замърсяването на въздуха но на Горанов едва ли му пука въобще за това.