IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Amazon е премахнала 1 млн. продукта от платформата си във връзка с коронавируса

Всички те са свързани с фалшиви твърдения, че лекуват или опазват от COVID-19

22:50 | 28.02.20 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Bridget Bennett/Bloomberg</em></p>

Снимка: Bridget Bennett/Bloomberg

През последните седмици Amazon.com е спряла продажбата на над 1 млн. продукта, в чиито обяви неправомерно се твърди че лекуват или опазват от коронавирус, обяви компанията пред Ройтерс.

Освен това Amazon е премахнала и десетки хиляди оферти от търговци, които са се опитали да спечелят повече на гърба на клиентите. Най-големият онлайн търговец в света се изправи пред критики заради свързаните със здравето предложения в неговата платформа. По-рано тази седмица Италия започна разследване на покачването на цените на продукти като маски и дезинфектанти онлайн, докато се бори с най-голямата епидемия на коронавируса в Европа.

COVID-19 взе поне 2797 жертви в глобален мащаб. Новообявените случаи на заразяване по света сега надхвърлят тези в континенталната част на Китай, където избухна първата епидемия. Правителства от Австралия до Иран затвориха училища, отмениха събития и се запасиха с медицински продукти в опит да се борят с разпространението на вируса.

Уебсайт за ценови сравнения показва скорошни примери на по-скъпи от обичайното цени на маските, произведени от американския конгломерат 3M Co., в Amazon.

В четвъртък търговец предлагаше кутия с 10 маски за 128 долара според репортер на Ройтерс, който е разглеждал предлаганото в Amazon. Това е над скорошната средна цена от 41,24 долара според уебсайта camelcamelcamel.com за подобно проследяване на цените. Продуктът вече не е наличен в онлайн платформата.

"Няма място за ценови измами в Amazon”, коментира говорителка на компанията, позовавайки се на политиките на компанията, че продуктовата информация трябва да е точна, а Amazon премахва предложенията, които рушат потребителското доверие, включително когато цените са „значително по-високи от скорошните цени, предлагани в или извън Amazon”.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:09 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още