Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Amazon се насочва към Близкия Изток

Компанията може да пусне версии на основния си сайт в Обединените арабски емирства и Саудитска Арабия - най-големите икономики в региона

Amazon се насочва към Близкия Изток

Снимка: Ройтерс

В търсенето на нови пазари американският технологичен концерн Amazon вероятно поглежда все по-често към Близкият изток.

През последните седмици Amazon се е свързал с големи продавачи от трети страни в Северна Америка, като им съобщава за предстояща възможност да достигнат до потребителите, първо в Обединените арабски емирства и след това в Саудитска Арабия. Това твърдят няколко търговци пред CNBC. Всички те са поискали да не бъдат идентифицирани, защото дискусиите с Amazon са поверителни.

Още по темата

С пускането на предложенията си за Близкия изток през следващите месеци Amazon омаловажава Souq.com, базирания в Дубай онлайн търговец на дребно, който придоби за 580 млн. долара през 2017 г. - най-скъпата ѝ чуждестранна придобивка. Компанията пояснява пред продавачите от Северна Америка да не се регистрират за продажби на Souq, защото планира да разполага с целия този инвентар в собствения сайт на Amazon.

„След придобиването на Souq от Amazon искам да ви предложа участие в новаторски нов проект за продажби в Близкия изток", пише Amazon в покана към избрана група продавачи. „Нашата програма е проста, ясна и ви позволява да разширите избора си до нова база от купувачи в Amazon".

Говорител на компанията е отказал коментар по темата.

Този ход се случва във време, в което Amazon се стреми да намери формула за печеливш растеж в търговията на дребно, която в Северна Америка генерира 69% от приходите. Великобритания, Германия и Япония генерират по-голямата част от международните продажби. Amazon се затруднява да изгради значителен бизнес в Китай и Индия заради местните закони и сериозната конкуренция, а подразделението за търговията на дребно все още е на загуба всяко тримесечие, ако се изключат САЩ и Канада.

Amazon се радва, че ще може да предложи продукти за красота, като парфюми, както и електроника, в двете най-големи икономики на Близкия Изток, казват източниците на медията. През септември Amazon стартира местна услуга в Турция, отбелязвайки 17-ия си глобален сайт. Брайън Олсавски, финансов директор на компанията, заяви, че Amazon е „много доволна" от международния си бизнес, макар че „резултатите са различни по държави".


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Leica - поредната западна компания, която не се хареса на властите в Китай