IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Бъдещето е в дигиталния маркетинг

Smart AdServer предоставя главната си зала за събитието

16:02 | 15.03.17 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Ако вече си видял развитието на  бизнеса си в дигиталния маркетинг и търсиш курс, от който да получиш необходимото знание как да използваш това средство, то новото издание на майсторския клас на IAB е точно за теб. Там ще имаш възможност да вземеш участие в обучение, което не е само теоретично.

IAB предлагат два уоркшопа, които позволяват практически да използваш научените знания.  Първият уъркшоп, насочен към агенциите, ще бъде на тема “Как да направим рекламирането в медиите по незабележимо и ефективно?”.  Никодем Сарна, бивш служител на Netsprint и Rubicon Project, ще Ви предаде знанията си, които е натрупал по време на 5-годишния си опит в тази сфера.

Вторият уъркшоп ще е насочен към издателите и това как да получат максимална печалба. Томаш Мушал, който се занимава с бизнес развитието на Smart Adserver в Централна и Източна Европа, ще води лекция за комбинираното ползване на RTB и DMP. 

На главната сцена Томаш и Никодем ще говорят за технологичната среда, програматик стратегиите и каква ще е посоката за развитието им, като освен че ще представят най-добрите световни практики, ще покажат и как могат те да се приложат на родния пазар.

Можеш да очакваш да ти бъдат представени нови стратегии, креативни решения на проблеми и иновативни практики за ръководене на онлайн маркетинг.

Курсът ще се проведе в София Тех Парк в стартъп хамбара на Junior Achievement. Започва на 25 март.

 
 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:57 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още