Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Emarketer: Amazon ще разшири пазарния си дял в САЩ

Компанията ще завладее почти половината от американския пазар за електронна търговия до края на 2018 г.

Emarketer: Amazon ще разшири пазарния си дял в САЩ

Снимка: Ройтерс

Според ново пазарно изследване приходите на американската технологична компания Amazon в САЩ ще скочат през тази година с 30 на сто и ще достигнат почти 260 млрд. долара.

Компанията за пазарни анализи eMarketer, която разглежда продажбите по продуктови категории, изчислява, че приходите на концерна в САЩ от електронна търговия ще достигнат 258,2 млрд. долара. 

Това означава, че се очаква Amazon да завладее почти половината от американския пазар за електронна търговия до края на 2018 г. (49,1%), твърдят от eMarketer. Компанията приключи 2017 г. с около 44% пазарен дял от пазара.

На второ място не е Walmart, както някои биха могли да очакват, а eBay, сочи проучването на eMarketer. Очаква се eBay да приключи годината с дял от около 6,6% от американския пазар за електронна търговия, Apple ще държи 3,9%, а на Walmart ще се падат едва 3,7%. Следващите по ред са Home Depot, Best Buy, QVC Group, Macy's, Costco и Wayfair.

Също така е учудващ фактът, че пазарът на Amazon се разраства – т. нар. marketplace e платформа за електронна търговия, която е собственост и се оперира от  Amazon и която дава възможност на продавачи от трети страни да търгуват, вместо купувачът да купува една от собствените за Amazon марки.

Продажбите, генерирани от пазара, ще бъдат повече от два пъти над директните продажби на Amazon в САЩ до края на годината, казва eMarketer. До 2019 г. продажбите ще генерират повече от 70% от цялостния бизнес на Amazon за електронна търговия.
 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Apple засилва видео стрийминг услугата си с ново партньорство