Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Google губи рекламния си директор

Той поема по нов път в инвестиционна компания

Google губи рекламния си директор

Снимка: Архив Ройтерс

Директорът, който управлява огромния бизнес на Google с онлайн реклама, се оттегля от поста си – рядко случващ се трус във висшия мениджмънт на интернет гиганта, пише Wall Street Journal.

Шридар Рамасвами, който съблюдава рекламите в Google през последните пет години, поема нова роля в компанията за рискови инвестиции Greylock Partners. Новината беше обявена от инвестиционната компания в публикация в блога ѝ в понеделник. Говорителка на Google е потвърдила информацията по имейл.

Рамасвами ще бъде заместен от Прабхакар Рагаван, интернет ветеран, който е ръководител на пакета приложения за продуктивност на Google, който включва Docs, Drive и Gmail.

Още по темата

Google е глобален лидер в бизнеса с дигитална реклама, а подразделението остава основно за компанията, въпреки че тя се насочва към растеж и в други области. Рекламите и промоционалните послания, които тя позиционира редом до резултатите при търсенето при YouTube видеата и на мобилни устройства, все още носят около 85% от приходите на компанията майка на Google – Alphabet.

Но растежът на рекламата се забавя, а гигантът търси все повече нови бизнеси, например облачните услуги и хардуерни продукти като умните колонки Google Home, които да насърчат приходите ѝ.

Рамасвами се присъедини към Google през 2003 г., когато рекламните приходи на компанията бяха под 1,5 млрд. долара. Чрез придобиването на технологии и изграждането на връзки с търговци и медии, той помогна на Google да разрасне бизнеса си, който миналата година генерира 95 млрд. долара от реклама.


 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Разследване засенчи добрите резултати на Baidu