Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Google разширява застрахователния си бизнес

Интернет концернът може да започне да предлага в САЩ онлайн сравнения между застрахователни предложения

Интернет концернът Google очевидно е изправен пред навлизане в бизнеса с автомобилни застраховки в САЩ.

Според анализатора във Forrester Елън Карни през първото тримесечие на годината компанията ще пусне сайт, в който да може да се правят сравнения между застраховките и да се купуват полици, предава Ройтерс.

Гигантът вече е получил лиценз за дъщерното си дружество Google Compare Auto Insurance Services за операции на пазара на автомобилни застраховки в 26 американски щата и работи в сътрудничество с различни застрахователни концерни, сред които Dairyland и MetLife. Според Карни Google дори вече предлага услугата си в поне един американски щат.

Google работи и в сътрудничество с Comparenow.com – поделение на британския автомобилен застраховател Admiral Group PLC, предава Ройтерс, позовавайки се на свои източници. Comparenow поддържа отношения с 31 застрахователни компании и оперира в 48 щата и във Вашингтон.

Във Великобритания Google вече от две години предлага подобна услуга на пазара под името Google Compare. Там потребителите могат да сравняват измежду предложенията на над 125 различни застраховки.

Продажбите на автомобилно застраховане бързо се местят онлайн, а Google може да ускори тази тенденция. Geico – поделение на Berkshire Hathaway Inc, се превърна в един от най-големите застрахователи през последните години, като се фокусира върху интернет базирани продажби. Allstate Insurance Co добави директни продажби онлайн, когато придоби Esurance Insurance Services през 2011 г. Застрахователите, които продават онлайн, може да имат по-ниски разходи от онези, които се фокусират над продажби чрез индивидуални агенти.

От години Google търси възможности за експанзия, дори и в непривични за технологичния концерн сектори, далеч отвъд бизнеса с онлайн търсенето. В портфолиото си калифорнийската компания вече има платформа за сравнение на места за почивка и цени на самолетни билети. 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Димитър Вучев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Севернокорейски хакери са атакували AstraZeneca?