Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Instagram протяга ръка на малкия бизнес

Платформата пуска нови инструменти за фондонабиране и предлагането на онлайн поръчки на храна

Instagram протяга ръка на малкия бизнес

Снимка: Getty Images

Facebook прави още един ход в опит да помогне на малките бизнеси. Сега компанията обяви, че нейната услуга Instagram ще улесни малките фирми да предлагат подаръчни карти, онлайн поръчки на храна и да набират средства в профилите или историите си, пише CNBC.

От вчера промените са налични в САЩ и Канада, а потребителите на Instagram могат да избират подаръчни карти или да правят поръчки за храна, като плащат директно през уебсайта на компанията. Фондонабирането ще се създава от компания или неин поддръжник.

Ползващите Instagram ще могат да популяризират кампаниите като споделят стикери в Stories, за да насърчават прителите и последователите си също да подкрепят малките компании. Гигантът се надява, че всичко това ще помогне на малкия бизнес да засили продажбите си.

Още по темата

Това, заедно с пускането на подаръчните карти за малки фирми във Facebook миналата седмица, е смислено, защото тези компании са под огромен натиск в момента. Този тип фирми също така са ключови за бъдещето на Facebook.

Около 7,5 млн. малки бизнеса са под риск от перманентно затваряне в следващите пет месеца, ако пандемията и икономическата блокада продължат, сочи проучване, публикувано тази седмица от Main Street America, мрежа от над 300 хил. малки фирми.

Малките компании стоят в центъра на бизнеса на Facebook. Социалната мрежа обяви, че има 140 млн. фирми в приложенията ѝ, а 8 млн. от тях са рекламодатели.

По-голямата част от тях са малки или средни по размер. 90% от акаунтите в Instagram следват поне един бизнес, твърди компанията. А потребителите харесват, че тези брандове са там. Проучване на Facebook установи, че 76% от потребителите на Instagram твърдят, че марките в платформата са „развлекателни“, а 77% посочват, че Instagram профилите са „креативни“.

Всъщност малкият бизнес е ключов за приходите на компанията майка на Instagram – Facebook, във време, когато големите брандове за пътувания и търговия на дребно свиват значително разходите си. Освен това предоставят ценно съдържание за потребителите.

Новите инструменти на Instagram за малки фирми не са предложени от алтруистични подбуди. Всъщност платформата се нуждае от тези компании, за да може да оцелее.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Военни артефакти - първите продукти, продадени и купени през eBay у нас