Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Как дистрибуторите на бързооборотни стоки могат да спестят пари и време?

Ако имаш добра идея, никога не инвестирай собствени средства в нея, съветва предприемач

Как дистрибуторите на бързооборотни стоки могат да спестят пари и време?

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Българин е създал платформа, с която дистрибуторите на бързооботни стоки могат да спестят време и пари.  Това е платформа от типа B2B marketplace, но надгражда със силно заложена маркетингова част. Производители рекламират продуктите си директно пред магазини и заведения, обясни в ефира на Bloomberg TV Bulgaria  Николай Гроздев, основател на Promoto.bg

"Предприемачеството винаги е било част от начина ми на мислене и това бе добър повод да скоча в дълбокото. Риск ориентираното мислене е залегнало в мен, което малко се бие с предприемачеството, но това ми помогна да се убедя в потенциала на идеята", обясни Гроздев.

Той разказа още, че Promoto.bg е платформа, в която магазини и заведения влизат, избират различни доставчици и поръчват бързооборотни стоки. "Същевременно производители и вносители могат да рекламират своите стоки, да изпращат известия до хилядите магазини и заведения в България, за да информират за новите си продукти и актуални промоции", допълни той. 

Още по темата

"Десетки хиляди бързооборотни стоки и магазини и заведения, стотици дистрибутори и производители се борят за вниманието на консуматора", каза Гроздев.

По думите на основателя на Promoto платформата улеснява комуникацията между производителите, магазини, заведения и дистрибутори. "Тя е безплатна за магазините и заведенията, като дистрибуторите и производители обаче плащат такси", поясни той.

Първоначалната инвестиция е била 400 хил. лв. Идеята е до 33 месеца тя да бъде възвърната, а сега компанията е в дванадесетия месец от създаването си. "През 50 хил. търговски обекта минава огромен обем от търговията на бързооборотни стоки в България, може би над 55%. Не смятаме, че това ни лимитира. Имаме голямо поле за изява за достигане до този фрагментиран пазар", уточни Гроздев и добави, че най-добрият бизнес съвет, който е получавал, е "ако имаш добра идея, никога не инвестирай собствени средства в нея".

Видео с разговора може да видите на сайта на Bloomberg TV Bulgaria

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Ралица Пейчева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Twitter също преговаря с TikTok за възможно сливане