Управлението на онлайн репутацията използва комбинация от тактики за връзки с обществеността и усъвършенствани SEO принципи, за да се създаде положително онлайн съдържание и да се позиционира на първа страница в резултатите от търсенето на потребителите. Това може да включва: създаване и оптимизиране на уебсайтове; изграждане на висококачествени връзки; статии, даващи полезен практически опит; управление на социалните медии, управление на ревюта, създаване на съдържание.
По този начин компаниите се предпазват от това нежелано съдържание, публикувано от недоброжелатели или конкуренти, да се показва на първа страница на търсещите машини.
ORM/SEO/PR
Тези услуги лесно могат да се объркат, тъй като често се припокриват. Пример може да се даде с услугите за управление на онлайн репутация, които използват съобщения за пресата или партньорските си медии, както правят и фирмите за връзки с обществеността. Също така се използва и техника за оптимизиране, за да се постигне по-добро класиране на положителното съдържание в търсачките.
Основната разлика между тези три услуги е, че SEO класира само един сайт за много ключови думи. PR от своя страна се опитва да повлияе на общественото възприятие за дадена марка, докато при ORM се класират няколко уебсайта на първата страница на търсещите машини, за малък набор от ключови думи, обвързани с бранда, за да се повлияе на общественото възприятие за даден продукт, услуга, фирма, споделят от ORM.BG.
Балансиран подход
Както става ясно,SEO и PR работят заедно, за да формират основата на управлението на онлайн репутация. Ето защо ORM.BG препоръчва да се работи с експерти по управление на онлайн репутация, които познават в детайли алгоритмите за търсене, както и тънкостите и нюансите на PR. В противен случай ще се озовете с огромно количество от страхотно съдържание, което никой не вижда, или с изпълнен SERP с роботизирано, лошо написано съдържание.
В днешно време с все по-голямото развитие на изкуствения интелект търсещите машини все повече „предпочитат“ смислено и полезно за потребителите съдържание, което да има и самостоятелна стойност, освен основната си функция, помагаща за подобряването на онлайн репутацията на даден бранд.
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
10:57 | 15.10.19 г.Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Toyota отчита рекордна година по отношение на доставките и производството
-
Печалбата на Deutsche Bank расте с 10% благодарение на инвестиционното банкиране
-
Петролът поевтинява, докато опасенията за търсенето в САЩ растат*
-
"Ем Ви Иншурънс" получи лиценз за застраховател
-
Проблемите с болестите по растенията в Европа се задълбочават
-
Whirlpool съкращава около 1000 служители
-
Спадът в търсенето на дървесина у нас свали цената ѝ с 20%
-
Жилището от американската мечта все повече се отдалечава от ръцете на купувачите
-
След разполовяването: търсенето на биткойни може да стане 5 пъти по-голямо от предлагането
-
Най-големите енергийни търговци в света се завръщат към пазарите на метали
-
SunPower съкращава над 25% от работната си сила заради спада при покривните инсталации
-
Глобалният юг е прав за икономическото двуличие на Запада
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Печалбата на Deutsche Bank расте с 10% благодарение на инвестиционното банкиране
-
Петролът поевтинява, докато опасенията за търсенето в САЩ растат*
-
"Ем Ви Иншурънс" получи лиценз за застраховател
-
Акциите на "Шелли груп" се местят на новия сегмент на БФБ за двойно листване
-
Tesla осигури възходящ импулс за S&P 500 въпреки опасенията относно лихвите
-
Telegram ще позволява плащания със стейбълкойна на Tether