Управлението на онлайн репутацията използва комбинация от тактики за връзки с обществеността и усъвършенствани SEO принципи, за да се създаде положително онлайн съдържание и да се позиционира на първа страница в резултатите от търсенето на потребителите. Това може да включва: създаване и оптимизиране на уебсайтове; изграждане на висококачествени връзки; статии, даващи полезен практически опит; управление на социалните медии, управление на ревюта, създаване на съдържание.
По този начин компаниите се предпазват от това нежелано съдържание, публикувано от недоброжелатели или конкуренти, да се показва на първа страница на търсещите машини.
ORM/SEO/PR
Тези услуги лесно могат да се объркат, тъй като често се припокриват. Пример може да се даде с услугите за управление на онлайн репутация, които използват съобщения за пресата или партньорските си медии, както правят и фирмите за връзки с обществеността. Също така се използва и техника за оптимизиране, за да се постигне по-добро класиране на положителното съдържание в търсачките.
Основната разлика между тези три услуги е, че SEO класира само един сайт за много ключови думи. PR от своя страна се опитва да повлияе на общественото възприятие за дадена марка, докато при ORM се класират няколко уебсайта на първата страница на търсещите машини, за малък набор от ключови думи, обвързани с бранда, за да се повлияе на общественото възприятие за даден продукт, услуга, фирма, споделят от ORM.BG.
Балансиран подход
Както става ясно,SEO и PR работят заедно, за да формират основата на управлението на онлайн репутация. Ето защо ORM.BG препоръчва да се работи с експерти по управление на онлайн репутация, които познават в детайли алгоритмите за търсене, както и тънкостите и нюансите на PR. В противен случай ще се озовете с огромно количество от страхотно съдържание, което никой не вижда, или с изпълнен SERP с роботизирано, лошо написано съдържание.
В днешно време с все по-голямото развитие на изкуствения интелект търсещите машини все повече „предпочитат“ смислено и полезно за потребителите съдържание, което да има и самостоятелна стойност, освен основната си функция, помагаща за подобряването на онлайн репутацията на даден бранд.
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
10:57 | 15.10.19 г.Илюстрация: ОРМ Дигитални решения ЕООД
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
LVMH има по-голям дял в износа на Франция от целия земеделски сектор
-
Как Япония измести Европа като най-добър приятел на САЩ на Луната
-
Главчев предложил на президента да поеме и поста на външен министър
-
Отиде ли твърде далеч стремежът за равенство на жените?
-
Как фондовият пазар на Швеция стана обект на завист в Европа
-
Милошев: Чуждестранните работници в туризма не трябва да отнемат работните места на българите
-
НАТО намеква, че Украйна има право да сваля самолети в Русия със западните ПВО
-
Производителите по света се изправят пред нова вълна на китайска конкуренция
-
Сривът в продажбите на електромобили e тревожен сигнал за климатичните цели на ЕС
-
Тръмп прави завой - от "Нито пени за Украйна" до "Оцеляването й е важно за САЩ"
-
Тъмни облаци над пазара на луксозни имоти в Лондон, имения се продават с 30% отстъпка
-
„Мъртвите“ сателити в орбита могат да повлияят на магнитното поле на Земята
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Как фондовият пазар на Швеция стана обект на завист в Европа
-
Разполовяването на биткойна е факт, какво предстои?
-
Nasdaq и S&P 500 записаха загуби за шести пореден ден
-
МВФ: Мекото кацане за европейската икономика е постижимо
1 -
Triller, купила дружество на "Бианор", излиза на NASDAQ след сливането с AGBA
-
Гедиминас Симкус: ЕЦБ може да намали лихвите на два пъти - и през юни, и през юли
1