Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Кибер понеделникът ще е най-големият ден за пазаруване онлайн в историята на САЩ

Той ще изпревари по резултати Черния петък, сочат прогнози

Кибер понеделникът ще е най-големият ден за пазаруване онлайн в историята на САЩ

Снимка: Pixabay

Кибер понеделникът е напът да достигне рекордните 12,7 млрд. долара от онлайн продажби по последни прогнози на индустрията. Така той ще изпревари онлайн продажбите на Черния петък, докато американските търговци на дребно се насочват към последната част от удължения празничен сезон, предвид пандемията на новия коронавирус, пише CNBC.

Купувачите вече близо два месеца получават оферти от търговците на дребно, които се опитват да възстановят продажбите си, загубени заради затварянето на магазини и молове, докато Amazon.com пък премести лятното си събитие за намаления за октомври, с което сезонът стана по-дълъг от всякога.

Оценката на Adobe Analytics показа, че уикендът за Деня на благодарността тази година ще е най-големият по онлайн продажби в историята му, като сумата е между 10,8 и 12,7 млрд. долара.

“Наблюдаваме силен растеж, тъй като тази година потребителите продължават да се насочват от офлайн към онлайн пазаруване“, коментира директорът на Adobe Digital Insights Тейлър Шрейнър.

Още по темата

„Нови конзоли, телефони, умни устройства и телевизори, които са традиционни покупки на Черния петък, тази година споделят онлайн количката за пазаруване с необичайни покупки за Черния петък, като хранителни стоки, дрехи и алкохол, които преди това се купуваха от магазина“, допълва той.

Популярността на пазаруването по събития отслабна с появата на онлайн пазаруването и добрите оферти през годината от страна на търговци на дребно като Amazon и Walmart, но здравната криза тази година повлия на моделите на пазаруване.

Walmart, Target и Best Buy преместиха промоциите си, за да останат конкурентни спрямо Amazon, докато заложиха на инвестиции в изпълняването на онлайн поръчки.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Защо Google заплаши Австралия с изключване на функцията си за търсене