Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Коя е основната грешка на българските онлайн търговци?

Поддържането на лоялна клиентска база е от ключово значение за тези компании, смята Георги Сердаров от Cintelly

Една от основните грешки, които българските онлайн търговци допускат, е, че разчитат прекалено много на привличането на нови клиенти, вместо да се съсредоточат върху методите и практиките за задържане на текущата си потребителска база. Това разкри в подкаста Update на Bloomberg TV Bulgaria основателят на софтуерната компания Cintelly Георги Сердаров.

„Привличането на нов клиент е изключително скъпо начинание, защото изисква разходи за рекламни кампании, промоции и т.н. Много малка част от тези нови клиенти остават впоследствие в бизнеса и стават лоялни. По-голямата част от тях най-често поръчват веднъж или два пъти, а след това спират да ползват услугите на компанията“, уточнява той.

В тази връзка софтуерът на Cintelly, който е онлайн базиран, предлага анализ на потребителските данни и възможности за увеличаване на клиентската лоялност. По думите на Сердаров софтуерът и методологията, по която той работи, се уповават изключително на философията на водещи личности в маркетинга, във фокуса на който попада потребителят.

„Това, с което ние помагаме, е да оптимизираме отношенията с клиентите, да увеличим лоялността, което винаги е добре дошло, защото води до увеличаване драстично на продажбите“, твърди Сердаров.

Според него българският бизнес е изключително развит и отворен към нови решения и нови методологии, с които да си помага, а интерес в тази област самият той наблюдава още от 2009 г., когато започва и кариерата му в тази посока.

Cintelly е базирана в България, но има амбицията да предложи решението си и на чужди пазари, като следващата стъпка за компанията са Съединените щати, уточнява гостът.

Какви данни предлага решението на Cintelly и как те могат да помогнат на онлайн бизнесите можете да чуете в пълния запис.

По статията работиха: автор Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Google надмина очакванията след възстановяване на рекламните приходи